avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 816 soluții astăzi
Forum Activitate lauradoom

Activitate lauradoom

Buna ziua!

Lucrez in administratia publica local si dorim sa facem angajari. Dupa ce OG 77/2013 a fost declarata neconstitutionala, cui mai cerem avizul pentru organizarea concursurilor?? Respectam doar HG 611/2008 si instiintam ANFP-ul sau ne intoarcem la "unu la sapte" si nu mai angajam niciodata??
Multumesc!
Facand diferenta care este precizata la art. 1, alin. 2, lit. a), rezulta un nr. de posturi mai mic sau egal cu cel precizat in Anexa 1.Deci, nu se reduc posturile vacante. Din cate stiu, toti ne-am incadrat in nr. de posturi comunicat de prefectura, deci, ce rost are aceasta ordonanta?? Ca nu prea avem ce reduce. Eu ma incadrez exact pe 22 de posturi precizate in Anexa 1.
Dar, OUG nr. 63/2010, in Anexa, la numarul de posturi, avem, in functie de numarul de locuitori un nivel minim - 44, mediu - 52 sau maxim-60, iar Instituția Prefectului Galati a comunicat la inceputul anului un numar de posturi, la mine sunt prevazute maxim 49. Deci, diferenta intre ce numere se face????
Multumesc mult pentru clarificarile precedente!
Este vorba despre lit. a) . Scuze
Buna ziua!
Referior la acest OG 77/2013 am sunat la ANFP deoarece nu inteleg sensul art. 1, alin. 2, lit.Ce posturi fac exceptie pe aceasta litera. Raspunsul a fost ca se face diferenta intre posturile prevazute la Anexa 1, in speta 22, si numarul total al posturilor din institutie. Sincer, eu nu am inteles, decat partea cu posturile vacante care se scot si cele vacante unice care raman. Si intrati pe situl ANFP-ului ca suntem programati pentru avizare ca in 2010.
Poate cineva sa ma ajute sa inteleg aceasta litera????
Va multumesc!
Buna ziua!
Am o problema cu introducerea datelor in noul Revisal. In cadrul Primarie avem contracte de munca pe perioada determinata ale asistentilor personali, contracte care se deruleaza din anul 2000. In Revisalul vechi persoana care s-a ocupat de introducerea datelor a trecut un singur contract, cel din 2009-2010, contract care nu a mai fost prelungit cu un act aditional, in functie de valabilitatea certificatului de handicap.
In Revisalul nou s-au preluat contractele active la momentul actual, insa exista multi asistenti personali care nu au mai fost actualizati, dar ei sunt in plata, au contracte de munca (acte aditionale) pe perioada determinata, in functie de valabilitatea certificatului de handicap si nu stiu cum sa ii introduc.
Am introdus la unul singur toate contractele din 2000 si pana la momentul actual in Revisalul vechi, dar nu mi-l preia noul Revisal aparand precizarea ca angajatorul exista deja in baza de date, eu preluand deja contractele active din vechiul Revisal.
Am incercat sa introduc in noul Revisal un singur contract, data de inceput cea din 2000 si de sfarsit cea din 2012, conform noului act aditional, dar imi apare precizarea ca nu exista CIM pe perioada determinata mai mare de 3 ani, ceea ce este super corect.
Am incercat sa introduc in noul Revisal cate un contract, in fiecare an, la acelasi salariat si mi-a aparut precizarea ca un salariat nu poate avea doua sau mai multe contracte cu norma intreaga.
Daca introduc ultimul act aditional, de unde mai reiese ca el este angajat din anul 2000? Si nu gasesc nicaieri posibilitatea de a introduce act aditional. Nu prea stiu cum sa fac. Greseala este ca nu au fost introdusi la timp, acum treb sa gasesc o slutie.
Nu stiu daca m-am facut inteleasca, poate aveti ceva idei????
Am trimis acest mesaj si la suportregistru@inspectiamuncii.ro, inca nu mi-au dat nici un raspuns.
Răspuns la discuția Promovarea in clasa
Merci mult!
Asa stiam si eu, dar secretarul imi zice ca nu am facut bine promovarile, ca trebuia sa am noile incadrari in oraganigrama prevazute.Iar acum vrea sa ii fac o noua organigrama in care sa prind noile promovari in clasa.
Buna ziua!
Saptamana trecuta am organizat examen de promovare in clasa conform Ordinului 1932/18.12.2009. Am trimis in 5 zile la ANFP instiintarea. Acum am o dilema. Din cate stiu nu este necesar sa fie prevazute in organigrama noile posturi, ci se face transformarea posturilor pe care sunt incadrati in functia de executie de grad profesional asisitent.
Dupa o discutie aprinsa cu un coleg, am ajuns sa ma intreb daca nu cumva am gresit, acesta sustinad ca trebuia sa am posturile prevazute in organgrama si dupa aceea trebuia sa organizez examen. In 188 se precizeaza "ART. 63
În carieră, funcţionarul public poate promova în funcţia publică, în condiţiile legii. Promovarea în clasă şi promovarea în grade profesionale nu sunt condiţionate de existenţa unui post vacant." Deci, cine are dreptate?
Si inca o nelamurire, dupa promovarea examenului, trebuie sa fac o noua organigrama?
PS. Am fost la un seminar organizat de ANFP. Noutatea - se modifica 188, se scot definitiv promovarile in clasa, cine trebuie sa le faca, urgentati-le.
Răspuns la discuția Cum rectific o incadrare gresita?
Nu...ca functie contractuala
Răspuns la discuția Cum rectific o incadrare gresita?
Salarizarea a fost cea prevazuta in contractul de finantare pentru postul de asistent manager, in jur de 600 net. Culmea ca acest post mi-a fost avizat cu aceasta denumire si de catre ANFP, pe OG 63/2010. Daca dau dispozitia de redenumire post, trebuie sa dau si salariul in concordanta, persoana fiind pe part time....ar lua undeva la 200-300 lei...Cine dumneazeu vine sa implementeze un proiect pe acesti bani?????