Din punctul lor de vedere e ok.La administratia financiara sunt probleme.Se pare ca CAS care tine de Min.Sanatatii si admin financiara care tine de Min Finantelor nu stiu una de cealalta.CAS nu a mai avut cazuri pentru ca sunt foarte putini medici de familie tineri in sistem,iar doctoritele care "indraznesc "sa nasca se muta cu gazda la tara,cu copilul in brate deoarece concurenta e acerba.(si eu sunt navetista,deci voi avea aceeasi soarta,medicii tineri nu au loc in orase)
Cunoaste cineva legislatia la cabinetele madicale individuale ale medicilor de familie?Sunt medic de familie,reprezentant legal al CMI.Am nascut in octombrie.Ca sa las medic inlocuitor am facut conventie de inlocuire la CAS cu un medic persoana fizica cu contract individual de munca la ITM.Ca sa beneficiez de indemnizatie de mamica trebuie ca nici un venit sa nu mai intre pe numele meu,iar cei de la Administratia financiara au spus ca acest lucru e posibil numai daca suspend activitatea CMI.Activitatea CMI nu o pot suspenda pentru ca am o lista de pacienti si un contract cu CAS care nu permit suspendarea.Rog urgent raspuns!Cum pot proceda ca veniturile sa fie incasate de celalalt medic fara ca CMI sa se suspende.
Vaccinul ROR este anti rujeola,oreion,rubeola,boli destul de importante,cu complicatii majore.Acest vaccin se face la 1 an si se repeta in clasa 1 pentru toti copiii si in clasa a 8-a numai la fetite,pentru a preveni aparitia rubeolei pe sarcina!Cunosc persoana care a facut rubeola in timpul sarcinii si are copil surdo-mut si cu retard psiho-motor.Daca refuzati in scris vaccinarea nu i se va face fetitei,dar inclusiv la plecarea in strainatate i se cere.Pe vremea mea nu se facea acest vaccin,iar eu inainte de a ramane gravida l-am cumparat si mi l-am facut de frica rubeolei.Decideti ce vreti dar fetita s-ar putea sa va reprosezecandva acest lucru!Bucurati-va de vaccinurile gratuite cat mai sunt,ca la legile care curg s-ar putea sale cumparati cu bani multi(aprox.300 ron/buc)