avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 865 soluții astăzi
Forum Activitate euangy

Activitate euangy

Buna ziua, sunt asistenta medicala si as dori sa-mi dati un raspuns corect juridic, in litera legii, fara drept de interpretare. Articolul 35 din codul muncii adnot.4,- admite cumulul de functii in interiorul aceluiasi angajator. Acelasi art 35 - adnot.8,spune ca: din textul art. 35 alin. (3) pare să rezulte că nu este admisibil cumulul de funcţii la acelaşi angajator. Mentionez ca am PFA depus la dosarul meu din luna ianuarie, este o lipsa acuta de personal medical calificat, am acumulat peste 100 ore suplimentare, se aduce personal medical din afara platit cu ora, care ajung sa castige la fel, sau mai bine decat angajatii de drept ai spitalului. Pe turele de noapte, personalul spitalului lucreaza pe 2 sectii, fara a fi recompensati legal in vreun fel, iar cei adusi din afara si platiti cu ora sunt scutiti de acesta munca suplimentara. Este legala aceasta situatie? Ne-au luat din salarul de incadrare, ne-au luat sporul de ture (desi lucram in ture), nu ne-au platit sambetele si duminicile (desi le-am lucrat), acumulam ore plus care nu se platesc oricum si nici libere nu primim, ca nu se poate datorita lipsei de personal. Va rog sa-mi spuneti, daca este legal, sa fim si noi angajatii spitalului acceptati cu PFA si platiti cu ora la acelasi angajator, pentru o alta jumatate de norma sau ore in plus de munca (la fel ca cei cu PFA din afara)? Va rog frumos, sa-mi dati un raspuns concret si adevarat, in litera legii, pe care sa-l pot sustine la nevoie. Va multumesc!