Buna ziua,
Am o mare nelamurire. Incerc sa accesez un credit ipotecar ca persoana fizica, si printre documentele necesare se afla si o declaratie pe prorie raspunde legat de apartenenta la "grupuri de clienti aflati in legatura".
Am citit de mai multe ori, dar nu e foarte clar specificat ce inseamna acele grupuri, am cautat normele BNR si intr-un final am gasit:
Regulamentul nr. 24/2009, privind lichiditatea institutiilor de credit
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 891 din 18/12/2009
La art 2 punctul a) este explicata si aceasta expresie.
a) grup de clienti aflati in legatura - doua sau mai multe persoane fizice si/sau juridice:
- care constituie, daca nu se dovedeste altfel, un singur risc de lichiditate, deoarece una dintre persoane detine, direct sau indirect, controlul asupra celeilalte ori celorlalte;
- intre care nu exista o relatie de control in sensul exprimat la prima liniuta, dar care trebuie sa fie considerate ca reprezentand un singur risc de lichiditate, deoarece intre ele exista asemenea legaturi incat retragerea de catre una dintre persoane a unui depozit, inchiderea unui cont curent si/sau utilizarea unui angajament de finantare primit de la institutia de credit poate atrage din partea celorlalte persoane retragerea depozitelor, inchiderea conturilor curente si/sau utilizarea angajamentelor de finantare primite de la institutia de credit;
Ca adminsitrator al unei societati cu raspundere limitata, ma incadrez in cazul acesta?
In acest caz trebuie sa refac notificarea de reziliere si sa trec numele corect?
In primul rand va multumesc pentru raspunsul intial.
Am notificat beneficiarul in legatura cu rezilierea contractului, precizand ca voi inapoia avansul(ceea ce am si facut printr-un transfer bancar in contul societatii), ca nu voi folosi in scop propriu datele primite si nu voi divulga informatiile confidentiale care mi-au fost comunicate.
Din pacate a mai aparut o problema. In momentul in care am virat banii in contul beneficiarului, pentru a ma asigura ca am datele corecte, am facut o verificare a datelor societatii lui si am descoperit ca numele pe care l-a completat in cadrul contractului nu este cel corect/real. Nu e diferenta mare, doar o inversare de litere, dar in acest caz mai este valabil contractul? Datele beneficiarului au fost completate chiar de reprezentantul lui si greseala nu imi apartine.
Precizez ca pe notificarea de reziliere am trecut numele beneficiarului exact asa cum e trecut in contract, adica varianta gresita, nestiind la momentul respectiv ca datele din contract nu sunt corecte.
Va multumesc anticipat.
Buna ziua,
Sunt in postura unui prestator de servicii care doreste rezilierea contractului semnat cu beneficiarul.
In contract sunt prevazute urmatoarele situatii de incetare a contractului:
Prezentul contract inceteaza in urmatoarele situatiii:
- prin acordul partilor contractante;
- prin rezilierea contractului de catre oricare dintre partile contractante pentru nerespectarea culpabila a obligatiilor contractuale de catre cealalta parte contractanta.
In principiu as dori incetarea prin acordul partilor, dar in cazul in care beneficiarul nu este de acord voi trece la rezilierea unilaterala a contractului.
Motivul: datorita unor clauze de confidentialitate, la semnarea contractului nu s-au specificat exact cerintele de catre beneficiar, astfel am ajuns in situatia de a mi se cere sa execut cvea mult mai complex care nu poate fi realizat in perioada de timp initial estimata, plus presupune costuri suplimentare.
Doresc incetarea contractului si nu o renegociere, deoarece beneficiarul doreste schimbarea conditiilor pe care le-am stabilit la inceputul intelegerii: perioada si modalitate/ritm de lucru.
In cazul in care voi ajunge in situatia de a rezilia unilateral contractul, avand in vedere ce e stipulat in contract si motivatia pe care v-am explicat-o, exista temeiuri ca beneficiarul sa atace decizia de reziliere. Precizez ca intentionez sa inapoiez avansul pe care beneficiarul l-a platit si ma angajez sa nu divulg nicio informatie cu potential caracter confidential care mi-ar fi fost comunicata pana acum.
Va multumesc anticipat.