Am incheiat un contract cu o firma de catv si mi sa propus ca iau pachetul de internet de 100 Mbps ca imi baga in pachet si sticul de net mobil pe care il aveam din ianuarie. Am acceptat pentru ca oferta suna bine si am fost sa facem la sediul lor aceasta cuplare la pachet oferita. Mie in continuare imi veneau facturi pentru sticul de net mobil iar la sediu cand mergeam imi spuneau cai gresala si o storneaza. Asa a trecut 4 luni dupa care in luna 5 de contract am fost sunat sa mi se aduca la cunostinta ca am de plata 2 luni pentru stic. Pentru lamuriri suplimentare sa mergem la sediul lor unde am si fost. Am primit un raspuns sec: nu sa aprobat sa fie introdus in oferta acel stic asa ca trebuie sa platim. In urma unor discutii mki sa spus ca degeaba ma enervez ca acel serviciu care nu lam primit este gratuit si nu am de platit pentru el. Cum se poate prin contract sa beneficiezi de un serviciu si sa nu te poti folosi de el, fie el si gratuit? Eu consider ca mi sau incalcat drepturile contractuale de aproape 3 luni si am dreptul sa reziliez contractul fara pretentii din partea firmei de catv. Daca am cerut sa mi se dea sticul prevazut in pachet mi sa spus ca NU AVEM. MAI TRECETI SI INTREBATI SI VETI PRIMI CAND VOM AVEA. De ce nu mau putut anunta cand au stiut ca nu sa aprobat si sa mi se spuna sa ma duc sami dea dreptul meu prevazut in contract dar au stiut sa ma sune cand au vazut ca nu ma duc sa platesc abonamentul. Eu nu aveam de unde sa stiu ce probleme sau ivit din moment ce nu mau anuntat. In urma celor relatate mai sus firma respectiva are obligatia sa imi rezilieze contractul fara a pretinde daune la cererea mea de reziliere pe acest motiv? MULTUMESC PENTRU INTELEGERE
Am solicitat preaviz de 30 de zile de la firma de telefonie mobila [EDITAT] care expira pe data de 18.01.2011 deoarece atunci imi expira contractul in urma achizitionarii unui terminal la oferta. Am primit o oferta de abonament mai mic dar fara sa intentionez sa achizitionez terminal la un pret redus. Acest abonament urmeaza sa intre in vigoare din 19.01.2011. In urma unor probleme aparute am solicitat sa mi se anuleze acel contract si sa mi se inchida numarul incepand cu data de 19.01.2011 dar am intampinat un refuz categoric de la firma de companie mobila [EDITAT], invocand ca pot sa achizitionez si terminal cu toate ca eu nu am nevoie iar contractul nu se poate anula deoarece este implementat si urmeaza sa se puna in practica din 19.01. Neavand nici o obligatie fata de furnizorul de servicii [EDITAT] la ei nu se aplica la fel Legea 161 din 2010, invocand ca trebuie sa achit o penalizare de 100 EURO pentru a putea sa renunt la abonament, conform conditiilor lor contractuale. Mentionez inca o data ca NU AM ACHIZITIONAT TERMINAL LA PRET REDUS, iar preavizul ar trebui sa expire pe data de 18.01.2011. CE MA SFATUITI?