Am solicitat preaviz de 30 de zile de la firma de telefonie mobila [EDITAT] care expira pe data de 18.01.2011 deoarece atunci imi expira contractul in urma achizitionarii unui terminal la oferta. Am primit o oferta de abonament mai mic dar fara sa intentionez sa achizitionez terminal la un pret redus. Acest abonament urmeaza sa intre in vigoare din 19.01.2011. In urma unor probleme aparute am solicitat sa mi se anuleze acel contract si sa mi se inchida numarul incepand cu data de 19.01.2011 dar am intampinat un refuz categoric de la firma de companie mobila [EDITAT], invocand ca pot sa achizitionez si terminal cu toate ca eu nu am nevoie iar contractul nu se poate anula deoarece este implementat si urmeaza sa se puna in practica din 19.01. Neavand nici o obligatie fata de furnizorul de servicii [EDITAT] la ei nu se aplica la fel Legea 161 din 2010, invocand ca trebuie sa achit o penalizare de 100 EURO pentru a putea sa renunt la abonament, conform conditiilor lor contractuale. Mentionez inca o data ca NU AM ACHIZITIONAT TERMINAL LA PRET REDUS, iar preavizul ar trebui sa expire pe data de 18.01.2011. CE MA SFATUITI?
Incercati sa mergeti la sediul respectivei firme sa discutati despre optiunea dvs de a nu mai incheia niciun contract o data cu incetarea celui in vigoare.
Ar fi indicat sa trimiteti o notificare in acest sens respectivei firme prin intermediul unui executor judecatoresc.
Trebuie sa formulati reclamatie la ANPC la care sa expuneti problema asa cum ati postat si aici.
Totodata atasati in copie notificarea transmisa catre ei in care solicitati faptul ca nu doriti prelungirea abonamentului.
De retinut : Ca sa nu aveti probleme in urma unei notificari o faceti la adresa stabilita in contract prin scrisoare cu confirmare de primire.