Am un act aditional la un contract de abonament pentru telefonie mobila. Acesta a intrat in vigoare incepand cu data de 15.11.2009 si este incheiat pe o perioada de 24 de luni. Am fost la firma respectiva sa imi reduc abonamentul, raspunsul a fost ca nu se poate pentru ca acesta este prelungit pana in 15.11.2012 deoarece in luna mai 2010 am achizitionat un telefon mobil si contractul a fost prelungit cu inca un an. Studiind actul aditional incheita in 15.11.2009 am constatat ca acesta este pe alt nume (acesta neavand nicio legatura cu numarul meu de telefon), desi este semnat de subsemnata si include numarul meu de telefon. Ma intereseaza daca acest act mai este valabil in acest caz, care ar fi legislatia in vigoare care sa-mi permita sa ma prezint la operatorul de telefonie si sa-mi dea posibilitatea sa reduc abonamentul sau sa il anulez. Va multumesc anticipat pentru raspuns.
In opinia mea faptul ca numarul dvs. de telefon este trecut in primul act aditional, cel semnat de dvs., ''bate'' faptul ca cel care l-a tehnoredactat a uitat sa schimbe si numele beneficiarului de pe modelul pe care l-a folosit.
Scrieti:
Am fost la firma respectiva sa imi reduc abonamentul, raspunsul a fost ca nu se poate pentru ca acesta este prelungit pana in 15.11.2012 deoarece in luna mai 2010 am achizitionat un telefon mobil si contractul a fost prelungit cu inca un an.
Cred ca ati beneficiat de pret redus la acel telefon pentru a prelungi contractul cu inca un an. Doua oferte in cadrul aceleiasi perioade de abonament nu am auzit sa faca firmele de telefonie mobila, de obicei inainte de expirarea contractului incearca sa isi fidelizeze clientii.
Daca ati cumparat telefonul cu pret redus, nu prea sunt sanse sa obtineti micsorarea pretului abonamentului si cu atat mai putin rezilierea contractului fara sa platiti penalitati.
Completare
Eventual cu 6 luni inainte de expirarea actualului act aditional sa mergeti si sa negociati o reducere de pret la abonament (asa cum ati facut si cand ati luat telefonul pe care il aveti acum) deci prin mai 2012; insa asta desigur va insemna o prelungire a contractului incepand cu luna noiembrie 2012 :)
Va multumesc pentru raspuns. Mai am rabdare inca un an si apoi voi renunta la abonament. M-a deranjat foarte mult atitudinea si comportamentul angajatilor care au fost EXECRABILE.
Daca s-au comportat atat de urat, puteti sa ii reclamati conducerii firmei scriind un mail la adresa lor de contact sau pentru Relatii cu clientii - insa din pacate acest lucru nu va aduce niciun avantaj material :(