avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 660 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Contract operator telefonic
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Contract operator telefonic

Am avut un contract de 3 euro cu o firma de telefonie mobila, la un moment dat, in 2009, mi-am luat un telefon si am prelungit contractul pe 2 ani. Dupa un 1,5 ani ai dreptul sa iei alt telefon, moment in care, adica in 2010, eu am schimbat abonamentul printr-un act aditional. In actul aditional scrie ca se prelungeste pe o perioada de 1 an. Normal ar fi trebuit sa se incheie in septembrie 2011, insa ei aduna la acest contract si cele 6 luni ramase de la contractul cand am cumparat telefon la fidelizare. Este corecta treaba asta .... sa aduni perioadele contractelor?? Normal atunci cand am incheiat cu ei alt contract, prin acel act aditional, nu acela e in vigoare, si adica un an de zile?
Buna ziua !
Este legal , cu atat mai mult cu cat este semnat de catre parti actul aditional in care se prevede expres acest lucru .#-o
contractul are efect de lege. daca ati semnat contractul, asta e! insa nu e corect cum actioneaza operatorii de telefonie mobila cand impun perioada de contract.
Este perfect corect.Faptul ca ati luat un telefon la fidelizare cu 6 luni inainte de expirarea contractului nu reprezinta decat o devansare a fidelizarii.Ei au intocmit actul aditional de schimbare a abonamentului din data semnarii lui si ati primit noul abonament pt cele 6 luni ramase si inca 1 an perioada minima contractuala.
Impunerea unei perioade contractuale la companiile de telefonie mobila este cat se poate de corecta si justificata deoarece, pt un abonat, pretul serviciilor oferite este mai mic decat pretul real al acestora deci se impune obligativitatea de a pastra abonamentul pe o perioada minima.
T-mobile in SUA impun perioade contractuale intre 3 si 5 ani,O2 in Marea Britanie impun perioade de la 2 la 5 ani etc.
Pentru bawer : faptul ca dumneavoastra ati primit o facilitate de fidelizare, nu schimba durata contractului stabilita de dumneavoastra si compania de telefonie. Sunt doua lucruri total diferite. Ulterior ati incheiat un act aditional de prelungire a contractului. Doar daca la momentul in care ati luat ultimul telefon ati fi reziliat contractul si ati fi incheiat altul, numai atunci s-ar fi terminat orice raport in septembrie.

Ultima modificare: Luni, 20 Iunie 2011
Alin Popescu, administrator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Neclaritati perioada contractuala la abonament de telefonie mobila Daniel 67 Daniel 67 As vrea sa prezint situatia in care ma aflu cu contractul de abonament la o firma de telefonie mobila in speranta ca cineva ma poate \"lumina\" pentru a sti ... (vezi toată discuția)
Despre actul aditional la contractul de abonament (telefonie mobila) mada_big76 mada_big76 Am un act aditional la un contract de abonament pentru telefonie mobila. Acesta a intrat in vigoare incepand cu data de 15.11.2009 si este incheiat pe o ... (vezi toată discuția)
Probleme firma de telefonie mobila oanapo oanapo buna ziua! am si eu o nelamurire sper sa ma puteti ajuta. acum 2 ani de zile am achizitionat un telefon de la o firma de telefonie mobila si pentru a putea ... (vezi toată discuția)