Mergeti la un magazin al firmei respective si cereti sa vi se listeze actul aditional in baza caruia functioneaza contractul, astfel veti vedea exact situatia abonamentului dvs.
Faceti o cerere scrisa de reziliere in care sa mentionati ca in baza raspunsului dumnealor veti face o reclamatie la Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor pe raza caruia domiciliati pentru ca dvs. considerati ca vi s-a prelungit contractul in mod abuziv.
Trimiteti-o cu confirmare de primire pe adresa lor iar daca nu primiti raspuns favorabil in 30 de zile puteti face acea reclamatie (pentru a fi luata in considerare trebuie sa dovediti ca ati incercat rezolvarea pe cale amiabila a nemultumirii).
Atasati la reclamatie actul aditional al contractului, raspunsul lor / o copie a scrisorii in caz ca nu va raspund si recipisa de la posta prin care dovediti ca ati trimis-o iar daca nemultumirea dvs. este intemeiata ati putea scapa de contract.
Un model de reclamatie si cam ce ar trebui sa cuprinda gasiti aici:
www.avocatnet.ro/content/for...