In modelul de contract al firmei la
Denuntare unilaterala scrie:
Clientul are dreptul de a denunta unilateral Contractul: a) oricand si cu aplicarea prevederilor art. 7.3, cu o notificare prealabila scrisa de 30 de zile, contractul incetand de plin drept in prima zi a lunii urmatoare celei in care termenul de 30 de zile se implineste.
Este o practica generala aceasta, cu preavizul de 30 de zile. Fiind prevazut in contract din pacate nu prea cred ca aveti sanse sa scapati fara sa platiti acele 30 de zile.
In ceea ce priveste prelungirea abonamentului prin telefon, convorbirile fiind inregistrate acceptul dvs. verbal are aceeasi valoare ca un act aditional - si asta scrie in contract: modificarea poate fi inregistrata telefonic sau prin cerere scrisa iar contractul se considera modificat de la data acceptarii modificarii.
Juristii acestor companii nu sunt platiti degeaba :(
Completare
Daca spuneti ca nu ati beneficiat de nicio gratuitate sau oferta speciala, faceti acea notificare, asteptati raspunsul lor si daca insista cu februarie 2012 ca data a rezilierii, faceti o plangere la Comisariatul pentru protectia Consumatorului. Poate scapati macar de 2 luni de abonament
(reclamatia trebuie sa fie insotita de dovada incercarii din partea dvs. de a rezolva amiabil cu firma nemultumirea pe care o aveti).