avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 877 soluții astăzi
Forum Activitate memoc

Activitate memoc

inca o lamurire ca sa fiu sigura ca am inteles bine.Deci nu are cum sa mi desfaca contractul cat sunt in medical si nici sa faca cumva sa anuleze concediul eu stiu sa dovedeasca ca nu am stat pe merit sau cine stie ce bazaconie.Iar de CO nu stiu cum e de drept cate zile s-au adunat in astea 3 luni cum se calculeaza.
multumesc mult pt timpul acordat si sper sa iasa bine .. ca asa mi-e urat de cearta si de inkurcaturi..
sincer nu stiu exact ce au de gand sa faca dar am primit acasa scrisoarea de convocare ,iar azi m-au pus sa scriu nota explivcativa.din ce am citit pe internet astea sunt procedurile care fac parte din cercetarea disciplinara si care ar trebui facuta de o comisie nu de un singur om superiorul meu ierarhic care m-a acuzat de la inceput ca m-a vazut in alta parte decat in spital unde sustineam ca ma aflu,desi eu repet am cerut invoire de la medic.Nu imi dau seama ce va mai urma si de ce fac toate astea desi sunt inca in concediu medical pana pe 24 si in fisa de externare scrie clar disgnostice si tratamentul ce mi-a fost administrat pe timpul spitalizarii.Mentionez ca mai am o perioada de 9 zile de la finalul acestui concediu medical si pana la epirarea contractului determinat de munca,perioada in care nu stiu cum am sa procedez deoarece la locul de munca clar nu mai am cum sa ma intorc .In concluzie maine cand ma voi duce iarasi la sediul firmei pt a nu stiu cata oara ce trebuie sa am in vedere ?ca ma gandesc ca s-ar putea sa ma trezesc cu ceva gen"nu iti dam banii pe concediu "sau "ti-am desfacut ctr de munca " sau mai stiu eu ce bazaconie