avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 901 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... desfacere contract munca in concediu medical?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

desfacere contract munca in concediu medical?

Buna ziua,desi sunt in concediu medical si am fost internata in spital am primit acasa convocare la sediul societatii in vederea efectuarii procedurii prealabile de cercetare disciplinara pe motiv ca am fost vazuta in alt loc decat in spital intr-un anumit moment al zilei desi eu iesisem cu invoire de la dna doctor,plus sunt acuzata ca nu am dus un prim concediu medical in timp util adica din data de 3 cand a fost emis l-am dus impreuna cu alte motivatii ale absentei de la servici in data de 11 ale lunii.dupa salariul meu pe luna trecuta alerg pe la sediul societatii de vre-o saptamana si tot sunt amanata din diverse motive iar astazi m-a pus sa fac o nota explicativa in care sa scriu de ce am lipsit nemotivat de la muncadesi am cerut voie sa plec in prima zi cand m-am simtit rau , de ce am adus primul concediu asa tarziu si de ce eram in afara spitalului cele doua ore de care v-am spus mai sus.Este posibil sa imi desfaca contractul d emunca chiar daca sunt in concediu medical?Mentinonez ca ctr meu e determinat pe 3 luni facut astfel la cererea mea deoarece i-am vazut neseriosi si ca expira perioada luna ce vine in iunie pe 2.multumesc mult si astept raspuns cat mai repede daca se poate ca s sa stiu ce am de facut
Cel mai recent răspuns: memoc , utilizator 16:44, 16 Mai 2011
Pe perioada concediului medical nu au dreptul sa va inceteze contractul de munca. Si daca va fac probleme, mergeti la ITM si faceti o sesizare. Sa se invete minte sa isi mai bata joc de oameni.
Daca sunteti in concediu pentru incapacitate temporara de munca, contractul de munca este suspendat de drept, potrivit prevederilor art. 50 lit. b din Codul muncii.

Art. 49