avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 875 soluții astăzi
Forum Activitate undelfin

Activitate undelfin

procmarci a scris:

Pentru ca spuneati ca este necesara la banca, eu cred ca ar fi indicat sa-i duceti ori pe amandoua, ori pe cea cu venitul cel mai mare.


deci in varianta a doi angajatori (5luni+7luni) sa inteleg ca este vorba despre doua ff si nu uneia singure completata de ultimul? da, il avantajeaza un venit cat mai mare.
multumesc pt lamuriri.
multumesc pt clarificari/sfat in prima situatie.

mergand mai departe acum, ca idee, presupunand ca pot sa existe situatii in care au fost doi angajatori intr-un an stiti cumva care este procedura? 2 fise fiscale de la cei doi angajatori sau numai una singura completata de cel mai recent?
Unei persoane i se cere la banca FF 2010 pt un dosar de credit. persoana respectiva a lucrat la o societate incepand cu iunie 2010 pana in prezent, anterior neavand salariu/venituri (01.01-01.06.2010)

cum i se completeaza fisa fiscala de catre angajatorul actual? cu 0 pentru primele cinci luni din 2010 iar pt perioada lucrata cu salariul negociat?
stimata doamna,

am inteles bine 500 pt TOATE cele 13 lipsuri sau cum?
din punctul meu de vedere ar fi o gramada de argumente care ar justifica numai un avertisment. activitatea societatii a fost suspendata in perioada 2009/2010 (am platit o gramada cu suspendarea, aprox ca si cum as fi facut o firma noua) deci sunt doar niste foi albe de hartie si atata tot nu e cazul de rulaje uriase etc alte complicatii.

la drept vorbind, ce vina am eu de lipsa de comunicare intre AdmF si Registrul Comertului sau care mai sunt ei? pentru ce sa platesc atatia bani, nu ar putea ei sa inteleaga acesata situatie ?
imi mai puteti spune va rog pt 101 care etse amenda? ma intereseaza daca stiti si termenul de plata si ce se intampla in cazul in care nu am bani sa platesc aceste amenzi.

va multumesc.
Răspuns la discuția Rambursare TVA limita 10000ron
multumesc mult pt raspunsuri
Răspuns la discuția Rambursare TVA limita 10000ron
multi din cei cu care am discutat "live", ca sa zic asa, erau nauciti de aceste controale, ca vezi doamne se lasa mai mult cu ale sanctiuni. repet, daca am facturi de leasing si totul este clar (factura din care tva deductibil) as avea de ce sa'mi fac probleme in eventualitatea acelui control? ce ar putea constata negativ *controlul* si ce masuri s'ar putea lua? am inteles ca se face intr'un termen de doi ani de la ramburasarea in limita a 10000ron. multumesc.

+ si un cuvant de apreciere pt acest forum pe care astazi l'am descoperit:
nota 10+, am primit f rapid raspunsuri, continutul este f bine structurat, forma de prezentare conteaza dar in mai mica masura. ati reusit sa creati o comunitate de oameni seriosi si va prevad in continuare un viitor...care suna bine:) mult succes in continuare:)
sectorul 1
Intentionez sa cer rambursare tva = ~7000ron. nu am cerut niciodata rambursare de la infiintarea firmei (aprox 4 ani) tva-ul este aferent unui contract de leasing. activitate societate apropiata de 0 de la infiintare depuneri declaratii trimestriale, totul in regula cu facturile/cheltuieli.

reusesc sa primesc si optimist in cat timp se ramburseaza acest tva?

apreciez orice pareri.
va multumesc.
desi e vineri 21 si martea viitoare e 25 ianuarie termenul limita depundere declaratii trimestriale 100 si 300, va descriu urmatoarea problema cu care ma confrunt in speranta unui raspuns lamuritor sau unui sfat binevoitor. va multumesc anticipat.

situatia: am o societate inmatriculata in 2006 srl. platitor de TVA, 0 angajati, trimestrial depunerea declaratiilor. in perioada iunie 2009 - decembrie 2010 activitatea a fost suspendata (registrul comertului, mentiunit, toate demersurile).

cand am mers acum la AdmF sa depun declaratiile 100 si 300 (dupa reluarea activitatii incepand cu decembrie 2010, documente intocmite de un fost coleg care se ocupa de contabilitate, eu sunt alta specie) nu mi le'au primit pe motiv de nedepuneri/omisiuni de depunere anterioara si lipsa unui regim derogatoriu (? adica nu am solicitat ca declaratiile sa nu mai sa nu mai fie depuse in timpul suspendarii; desi eu imi amintesc ca in 2009 am intrepins ceva in acest sens cu o doamna de acolo... care intre timp s'a pensionat :( iar eu in prezent nu am mai gasit cererea respectiva inregistrata, desi am cautat dupa ea de mi'a venit acru, deci nu am nicio dovada).

mentionez ca firma de cand a fost infiintata si pana in prezent practic nu a desfasurat nicio activitate ( o singura factura emisa) iar ca si cheltuieli numai un contract de leasing in desfasurare pt 5 ani care urmeaza sa expire.

listuta cu lipsurile cuprinde declaratiile trimestriale 100/300 pt perioada cat firma a fost suspendata; o singura declaratie 300 tocmai din anul 2006 si 101 pentru anul 2009.

intrebari:
- care sunt solutiile/variantele de depunere in termen a acestor declaratii 100/300?
- cine stie care sunt amenzile in cazul descris si la ce nivel se ridica acestea? este posibila cumva cumularea amenzilor pt fiecare declaratie in parte ( in total sunt 13, mie mi se pare total imunan asa ceva) sau se aplica o singura amenda la ce nivel si in ce termen se plateste in mod uzual?
- poate fi cazul (fericit pt mine) doar de un avertisment?

multumesc mult pt eventualele lamuriri si va doresc un 2011 cu profit.