avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 612 soluții astăzi
Forum Activitate dida48

Activitate dida48

Răspuns la discuția Pensie de urmas
Continutul acestui articol il stiu . Eu ma refer la situatia in care fiind inca student , daca m-as angaja , care este salariul maxim pe care il pot primi fara riscul de a pierde pensia ! Exista un plafon maxim rezultat al cumularii salariului cu pensia ? Din cate stiu era undeva la 800 lei ! A aparut ceva nou in legislatie care sa mareasca acest plafon sau s-a eliminat cumva aceasta prevedere ? Din surse neoficiale am aflat ca s-ar fi eliminat plafonul , dar nu vreau sa risc pana nu aflu o prevedere legala !
Discuție Pensie de urmas
Am 22 de ani , sunt student si am o pensie de urmas de 500 lei ( in urma decesului tatalui ) . As vrea sa stiu care este plafonul maxim de salariu daca ma angajez care imi permite sa pastrez si pensia !
Sunt registrator medical la UPU ( unitate primiri urgente - spital jud. de urgenta ) si in baza unui certificat medical am obtinut trecerea de la program de lucru de 12 ore , la 8 ore , fara ture de noapte si ture de amiaza ( program orele 7 - 15 ) . As vrea sa stiu daca in cazul meu orele lucrate in zilele de repaus saptamanal si sarbatori legale sunt recompensate in bani sau libere . Cf. art. 9 din legea 285/2011 de salarizare unica orele suplimentare si cele de sambata si duminica si sarbatori legale nu se platesc ci se acorda libere . Va intreb acest lucru deoarece personalul sanitar care lucreaza la program de 8 ore si 3 ture este recompensat in bani pentru orele mentionate mai sus ,iar mie mi s-a spus ca nu voi fi platita pentru aceste ore . Pentru ce categorie de personal este aplicabil art. 9 din lege ? Va multumesc .
Multumesc pentru raspuns . Mai am o nelamurire ! Am inteles ca nu mai pot exercita functia de executie daca obtin postul de director de ingrijiri,dar mai pot profesa si ca mediator avand un birou de mediator in asociere cu un alt mediator ?