avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1072 soluții astăzi
Forum Activitate mosu90

Activitate mosu90

Buna ziua, intentionez sa-mi deschid o firma de inchiriere echipament IT.
Ce protectie imi ofera legea in cazul in care cel care a inchiriat nu mai returneaza bunul inchiriat prin contract ? Imi voi putea recupera usor banii/bunul in instanta sau ar trebui sa ma asigur ca opresc o garantie destul de mare.
Publicul ce-l urmaresc sunt in general studenti si de aceea nici nu am foarte mare incredere si nici solutia cu o garantie mare nu e destul de buna pentru ca... nu au oamenii cu serviciu bani de ajuns darmai studentii.
Multumesc!
Buna ziua! In primul rand, sper ca am ales categoria potrivita si in al doilea rand imi cer scuze pentru frazele incoerente, sau pentru eventualele erori gramaticale.

Problema mea are legatura cu CONTRACTUL DE INCHIRIERE al unui apartament cu 2 camere. Contractul il aveti in poze.
Am inchiriat in data de 28.09.2010 un apartament, si dupa 4 luni datorita unor dezavantaje (aparitia mucegaiului, frig in baie, bucatarie), lucruri de care la inceput nu mi-am dat seama, am decis sa ma mut in alt apartament. Am avut o discutie cu proprietarul care a fost de acord sa plec fara sa il anunt cu 2 luni inainte, dar nu a fost de acord sa imi inapoieze garantia de 250 euro pe care am achitat-o la incheierea contractului.
Am cateva datorii la intretinere pe care nu as mai vrea sa le platesc pentru ca el din banii aceia isi achita fara probleme orice datorie in urma mea. M-a amenintat ceva de genu ca ma da in judecata in caz ca nu platesc si asta m-a deranjat pentru ca eu am fost foarte cumsecade cu el , i-am platit tot timpul la timp si as vrea sa ma sfatuiti cu una din clauzele din contract.