asa este Bodealex- nu exista acel ctr ca nu l-am primit, am e-mailurile transmise de mine catre el prin care ii cer contractul insa nici un raspuns la e-mailuri; doar acea factura si nu stiu pentru ce mi-a facturat atata si de ce e aceeasi suma si pentru 2 ani si pentru 4 ani
din pacate nu a exista un ctr; a tot spus ca mi-l trimite ca sa vad si preturile insa nu a ajuns acel ctr in posesia mea
el nu mi-a facturat in nici o luna si nu inteleg de ce pretul e acelasi si pe 4 ani si pe 2 ani adica ma gandesc ca ar trebui sa fie la jumatate
plus ca eu stiu ca se factureaza in fiecare luna sau pe an
nu stiu pe ce baza legala in pot actiona in instanta si cum sa ii fac o adresa legala
i-am cerut din nou azi un draft de contract insa nu mi-a raspuns la e-mail
Puteti sa dati un telefon la serviciul clienti - asta in cazul; in care stiti toate datele titularului- adresa din ctr, seria si nr de buletin, cnp, cand a fost emis buletinul,cand expira............absolut toate datele si vedeti daca s-a mai prelungit contractul.
contractul se prelungeste automat insa se poate rezilia in cazul in care pe acel contract nu s-a luat inca un telefon .daca s-a mai luat vreun telefon , perioada contractuala se prelunge pentru inca 1 an sau 2 ani( depinde de varianta aleasa) si nu se poate rezilia
insa daca nu s-a luat nimica puteti sa le comunicati la telefon ca doriti rezilierea contractului vorbind ca si cum ati fi titularul
buna ziua .am si eu 2 probleme la care solicit sfatul vostru
1. firma unde lucrez are un site.cineva ne gazduieste acel site.in 02 febr site-ul a fost suspendat. cand am intrebat de ce l-a suspendat ni s-a zis pentru neplata,insa de la ei nu am primit nici o factura.le-am spus sa ne trimita factura si ne-a trimis pentru 2009-2012 factura in valoare de 800+tva
le-am transmis ca nu suntem de acord cu perioada de facturare deoarece colaborarea cu ei a inceput in sept 2009.le-am zis sa factureze pentru sept 2009 pana in sept 2011. si mi-au spus ca pretul e acelasi.
mentionez ca nu am nici un ctr.cu ei de gazduire pagina site.
le-am spus ca nu mi se pare corect sa fie acelasi pret, ca ar trebui sa fie pe jumatate pentru 2 ani fata de pretul scris pe 4 ani
cum pot proceda?
2. a doua problema: am achitat facturi pentru o marfa care nu mi-a fost livrata .facturile au fost achitate in febr.2010 si pana in ziua de azi marfa nu mi-a fost livrata.
cum pot proceda in acest caz?