avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 773 soluții astăzi
Forum Activitate Petrovici Simona

Activitate Petrovici Simona

Sunt din Constanta. Mai am un an si sper sa ies la pensie. Sunt profesor TITULAR de Educatie Fizica si mi s-a pus in vedere restrangerea de activitate. In scoala noastra sunt multe clase cu copii cu dizabilitati severe si doar doua clase cu moderati. Datorita faptului ca la planul cadru specific dizabilitatilor severe, acolo in josul tabelului cu orele alocate, nu este specificat cine face educatia fizica la dizabilitati severe, s-au prevalat de aceasta omisiune si au considerat ca le fac profesorii de psihopedagogie speciala,ca ei le stiu pe toate. Iar eu,ca profesor titular de EF nu am dreptul decat la cele 4 ore de la cele 2 clase de moderati. Rog, spuneti-mi de unde sunteti si ce v-au prelucrat dvs.din acest plan cadru lipsit de viziune si pricepere. Cine l-a facut e in afara sistemului de invatamant special,ca sa nu fiu mai dura. Am incercat sa aflu daca se aplica in toate judetele,sau doar arbitrar.Multumesc!

Editat: date personale
Răspuns la discuția Asociatii proprietari
Multumim! Nu vrea nimeni sa incalce legea. De aceea am si intrebat. Totusi mi se pare ceva lipsit de logica. Cei de la 2 camere folosesc mai putin usa de intrare in bloc decat cei de la 4 camere? Dar daca-i lege...Vom citi mai bine Normele de aplicare.... Inca o data multumim pentru promptitudine.
Răspuns la discuția Asociatii proprietari
Va multumesc. Gresim daca sondam opinia locatarilor si luam semnaturi in scris in acest sens? Majoritatea au declarat ca vor sa contribuie in mod egal asa cum s-a stabilit. Daca se hotaraste plata asa este contra legii? Facem bine?Scuzati, suntem la inceput. Multumim pentru rabdare!