Bună ziua .
îmi puteti spune cum procedam cu spatiile comerciale aflate intr-un bloc de apartamente (spatii alta destinatie) in temeiul regulamentului GDPR?
Administratia a cerut copii dupa urmatoarele documente
-contract de inchiriere spatiu
- act de constituire societate comerciala
- act de identitate chirias
Se invocă regulament GDPR si nu aduce copii dupa documente.
In acel spatiu comercial sunt inscrise mai multe persoane la calculul pentru cotele de intretinere.
Trebuie sa prezinte date de identificare toate aceste persoane sau doar cel trecut in contractul de inchiriere?
Vă mulțumesc.
Victor Brosser a scris:
Buna ziua,
Va trimit un anunt catre locatarii nostrii:
"Stimati proprietari si locatari,
Asociatia de Proprietari prin administrator doreste sa va comunice urmatoarele:
Pentru a se putea actualiza baza de date (suprafata utila, teren in proprietate, teren in folosinta, numar de persoane prezente), pentru a se respecta Normele Metodologice de aplicare a Legii 230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari si pentru intocmirea Cartii de imobil conform O.U.G. nr.97 din 2005, va punem in vedere ca in termen de 15 zile de la primirea prezentei sa depuneti si sa prezentati la administratie urmatoarele acte:
- actul de proprietate (copie);
- actul de identitate al celor care locuiesc sau isi desfasoara activitatea in imobil (prezentare);
- declaratie din care sa rezulte cate persoane locuiesc sau isi desfasoara activitatea in spatiu sau apartament;
Mai jos va prezentam cateva extrase din legile mai sus mentionate:
NORME METODOLOGICE de aplicare a Legii nr. 230/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari, Actualizate 2016
Art. 12
(B)Obligatii:
g)la dobandirea proprietatii, sa depuna in copie, la asociatie, actul de proprietate;
O.U.G. nr.97 din 2005
Art.37 (1) Evidenţa locatarilor prin cartea de imobil se ţine în următoarele categorii de imobile care dispun de mai multe unităţi locative, astfel cum acestea sunt definite de Legea locuinţei nr. 114/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare:
b) care servesc total sau parţial ca locuinţă.
Art.38
(2) Cartea de imobil se întocmeşte şi se actualizează de către persoana anume desemnată, cu acordul acesteia, de către proprietarul imobilului sau de asociaţia de proprietari; în cazul asociaţiei de proprietari, responsabilul cărţii de imobil este, de regulă, administratorul sau un membru al comitetului executiv al asociaţiei.
(4) Responsabilul cărţii de imobil are obligaţia să înscrie, pe baza actului de identitate, persoanele care domiciliază sau au reşedinţa în imobilul respectiv şi să o prezinte, la cerere, poliţiştilor sau lucrătorilor serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor.
Art.39
(1) Persoanele care îşi schimbă domiciliul sau îşi stabilesc reşedinţa sunt obligate să ceară înscrierea în cartea de imobil la noua locuinţă în termen de 15 zile de la mutare.
(2) Persoanele care locuiesc în imobil sunt obligate să prezinte actul de identitate responsabilului cărţii de imobil, la solicitarea acestuia, pentru actualizarea cărţii de imobil.
Multumim pentru sprijinul acordat"
Un model puteti gasi pe net.
Cu stima,