avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 412 soluții astăzi
Forum Activitate comanescu_monica_elena

Activitate comanescu_monica_elena

buna seara.
revin cu intrebarea pentru modificare denumire si modificare statut.
un domn imi raspunde ca ma mai bine depun acte pentru infiintare asociatie.
cum sa procedez sa ramana acelasi cod de inreg.fiscala????
multumesc.
buna ziua.
sunt administrator la o asoc. care avea 2 blocuri.
s-a impartit in doua asoc. Asoc. unde sunt administrator a ramas cu vechea denumire. Se doreste modificarea denumirii asoc. Statutul asoc. nu mai este actual datorita modificarilor legale (legea 230/2007).Care sunt pasii de urmat pentru a rezolva intr-un singur dosar si modificarea denumirii asoc.si schimbarea statutului??
multumesc.
Discuție noul cod fiscal
buna ziua
am o problema. am certificat digital si transmit declaratii. am o persoana cu pensie de hadicap definitiva, are si conventia civila ca administrator la o asociatie de proprietari. ce impozite sau contributii trebuie declarate si achitate???
daca stiti si in ce legi, la ce articole pot gasi aceste informatii ca sa pot sa transmit corect datele? pina acum cei de la asociatia de proprietari au obligat-o sa plateasca impozit. este corect? va multumesc.
buna ziua,
sunt administrator la asociatii de proprietari in ploiesti. sunt administrator de 5 ani si este prima oara cand ma confrunt cu urmatoarea situatie:
1.un proprietar considera ca s-au facut erori la calculul intretinerii si solicita sa ii pun la dispozitie toate facturile, chitantierele, registru de casa si restul de acte , sa le fac copii, urmand sa le duca la o persoana cunoscuta de el sa le verifice.
eu am incercat, pe cale amiabila, sa ii explic ca nu se pot da aceste acte oricarui proprietar le cerere, am doar obligatie sa-i arat si sa-i explic orice nelamurire are. mi-a replicat ca am ceva de ascuns si a cerut comitetului sa ii dea actele.
mentionez ca din 2007, septembrie, la cererea proprietarilor, se fac verificari, lunar, cu chitanta, la uniunea asociatiilor de proprietari,de catre contabili autorizati, si ocazional pe perioade de 6 luni.
la cererea comitetului am predat pentru verificare financiar-contabila, la uniunea asoc.de propr. actele contestate pentru verificare.
cum se procedeaza legal in aceasta situatie?
2.acelasi proprietar a contestat ca ad.gen.2011 nu a fost statura.
lamuriri din partea comitetului:
-din 40 apartamente au fost preprezenti 17 proprietari si 2 imputerniciri.
-4 apartamente nelocuite-poprietari decedati;
-2 apartamente-proprietari plecati de 2 ani in strainatate, (nu au alte rude care au ramas in apt.);
-respectivul proprietar a participat la ad.gen., a luat cuvantul, a semnat de participare cu 2 semnaturi(e proprietar a doua apartamente).
a fost statutara?