avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 352 soluții astăzi
Forum Activitate theweird

Activitate theweird

Buna seara,

Am dorit sa cumpar o crema cadou pentru prietena mea de la un magazin Douglas. Doream o crema Shiseido, credeam ca una de seara este buna. Personalul din magazin (2 fete carora le-am cerut parerea) m-au tot imbiat cu un brand nou de creme - Sensai, cam la acelasi pret, dar de care nu auzisem. Am acceptat pana la urma o crema de zi Sensai. Problema e ca am ajuns acasa, i-am facut-o cadou prietenei mele, dar pe langa faptul ca nu-si dorea o crema de zi, am observat ca e o crema cu sclipici, care nici macar nu e o crema hidratanta.

Doresc sa ma duc sa o schimb, convins sa ma duc sa iau ceva de calitate si mi s-a dat ceva care nu e la nivelul la care ma asteptam - mi s-a tot sugerat / bagat pe gat ca brandul respectiv e bun - in final decizia a fost a mea. Vreau sa stiu daca am vreo sansa sa schimb produsul. Bonul fiscal nu l-am luat de la magazin.
Am achizitionat saptamana trecuta o combina frigorifica de la un magazin [EDITAT]. Respectiva combina avea un pret cu o reducere de aproximativ 40% pentru ca pe usa din fata prezenta o pata de culoare de circa 3 cm, dar foarte putin vizibila, produsul fiindu-mi recomandat chiar de catre vanzator. Astfel am cumparat combina, fiindu-mi livrata de catre personalul lor, dar am constatat are o problema la congelator si dupa ce am anuntat la magazinul [EDITAT], mi-a fost trimisa o persoana pentru a studia/remedia problema si care mi-a spus ca produsul trebuie dus inapoi la [EDITAT] si schimbat pentru ca e un defect care nu se poate repara. Am fost la [EDITAT], iar vanzatoarea de acolo mi-a transmis ca vor veni niste persoane de la ei pentru a lua combina inapoi, fara nici un cost, dar ca nu imi pot da alt produs inapoi pentru ca nu mai au altul pe stoc si astfel imi vor returna banii. As putea sa adaug deranjul, faptul ca alimentele mutate in congelatorul care nu functiona s-au decongelat, "atentia" in valoare de 100 RON ceruta de catre personalul [EDITAT] pentru transportul pana in casa.

Astfel, intrebarea mea este daca pot refuza returnarea banilor, primind in schimb acelasi produs schimbat.

Multumesc