Am achizitionat saptamana trecuta o combina frigorifica de la un magazin [EDITAT]. Respectiva combina avea un pret cu o reducere de aproximativ 40% pentru ca pe usa din fata prezenta o pata de culoare de circa 3 cm, dar foarte putin vizibila, produsul fiindu-mi recomandat chiar de catre vanzator. Astfel am cumparat combina, fiindu-mi livrata de catre personalul lor, dar am constatat are o problema la congelator si dupa ce am anuntat la magazinul [EDITAT], mi-a fost trimisa o persoana pentru a studia/remedia problema si care mi-a spus ca produsul trebuie dus inapoi la [EDITAT] si schimbat pentru ca e un defect care nu se poate repara. Am fost la [EDITAT], iar vanzatoarea de acolo mi-a transmis ca vor veni niste persoane de la ei pentru a lua combina inapoi, fara nici un cost, dar ca nu imi pot da alt produs inapoi pentru ca nu mai au altul pe stoc si astfel imi vor returna banii. As putea sa adaug deranjul, faptul ca alimentele mutate in congelatorul care nu functiona s-au decongelat, "atentia" in valoare de 100 RON ceruta de catre personalul [EDITAT] pentru transportul pana in casa.
Astfel, intrebarea mea este daca pot refuza returnarea banilor, primind in schimb acelasi produs schimbat.
Obligatia comerciantului este,ca in situatia in care produsul prezinta defectiuni anuntate in termenul de 48 de ore sa il inlocuiasca cu produs similar fara defecte
Avand in vedere situatia concreta ca produsul achizitionat de dvs detinea o reducere datorata unei deficiente inexistenta la produsele noi-care pot face obiectul inlocuirii,rezulta ca dvs de la achizitie va-ti asumat responsabilitatea acelei deficiente
Daca suplimentar ,la punerea in functie a produsului au fost sesizate si alte disfunctii ,pentru eventuala solutionare favorabila,trebuie sa sesizati oficial autoritatea de protectia consumatorului