Am dorit sa cumpar o crema cadou pentru prietena mea de la un magazin Douglas. Doream o crema Shiseido, credeam ca una de seara este buna. Personalul din magazin (2 fete carora le-am cerut parerea) m-au tot imbiat cu un brand nou de creme - Sensai, cam la acelasi pret, dar de care nu auzisem. Am acceptat pana la urma o crema de zi Sensai. Problema e ca am ajuns acasa, i-am facut-o cadou prietenei mele, dar pe langa faptul ca nu-si dorea o crema de zi, am observat ca e o crema cu sclipici, care nici macar nu e o crema hidratanta.
Doresc sa ma duc sa o schimb, convins sa ma duc sa iau ceva de calitate si mi s-a dat ceva care nu e la nivelul la care ma asteptam - mi s-a tot sugerat / bagat pe gat ca brandul respectiv e bun - in final decizia a fost a mea. Vreau sa stiu daca am vreo sansa sa schimb produsul. Bonul fiscal nu l-am luat de la magazin.
Nicio sansa nu va dau si pt ca e desfacuta si pt ca decizia v-a apartinut si pt ca nu ati luat bonul. Puteti incerca, totusi, tine de magazin, nu ii puteti obliga insa.
Furt calificat
conspireus
buna ziua.ieri am furat o crema de fata in valoare de lei.
am luato de pe raft,am rupt eticheta cu codul de bare,am puso in cos,dupa un tim m-am facut ca o ... (vezi toată discuția)