Am incercat sa gasesc in noul cod al muncii ceva referitor la acest subiect insa nu am reusit.
As vrea sa stiu in primul rand daca pentru ocuparea unui post de conducere/management (sales manager/director de vanzari) este necesar ca angajatul sa aiba studiile superioare terminate (momentan este in ultimul an).
De asemenea, este o grila de salarizare minima pentru astfel de pozitie? Se poate ca un director de vanzari sa fie platit cu salariul minim?
Tot in aceiasi idee, un angajat pe o pozitie de executie poate sa aiba salariul mai mare decat unul pe pozitie de conducere?
Multumesc foarte mult pentru toate lamuririle primite. In momentul de fata pot purta o discutie ceva mai serioasa cu administratorul si cu presedintele de bloc pe baza informatiilor primite.
Asta voi face dar inainte ma intereseaza daca exista un temei legal prin care pot cere recalcularea facturilor.
Sau la ce institutie publica ma pot adresa pentru a afla modul in care se calculeaza consumul.
Pentru ca in momentul de fata eu trebuie sa platesc un consum pozitiv de 12 mc apa dar nu se scade consumul negativ.
Spre exemplu, tot consumul din burta a fost adaugat la apometrele din baie. In bucatarie a ramas pe 0. In momentul de fata trebuie sa platesc 12mc pentru bucatarie, consum real, dar nu mi se scad 180mc din baie care au fost pusi din oficiu.
Multumesc pentru raspuns. Sigur ca din vina mea s-au produs neintelegerile. Lipsa de cooperare si lamuriri din partea presedintelui de bloc, mai ales cand am adus in discutie contabilul, ma face sa cred ca sunt anumite nereguli la mijloc.
Din pacate nu pot depune contestatie, cele 10 zile au trecut. De mai bine de o luna ma tot plimb pe la administratie sa-mi rezolv problema.
Vreau sa stiu daca exista vreo posibilitate legala prin care facturile anterioare incarcate pot fi recalculate.
Din diverse motive nu am reusit sa transmit administratorului indexul pentru apa rece si indexul pentru apa calda pe o perioada de 3 luni. Am fost astfel incarcat cu 91mc apa calda si 41 mc apa rece. Cand am reusit sa fac recitirea apometrelor pentru aducerea la zi, administratorul a refuzat sa-mi refaca facturile eu ramanad sa platesc un consum ireal. Mai mult, in luna in care am avut consum negativ am fost taxat pentru alti 12 si 11 mc de apara calda si rece. De asemenea a refuzat sa-mi puna la dispozitie numele firmei care se ocupa de contabilitatea computerizata sau numarul de telefon. Problema este destul de complicata pentru mine deoarece nu am nicio experienta in domeniu. Va rog sa-mi spuneti daca trebuie sa exemplific sau sa detaliez problema. Nu stiu nici cui as putea sa ma adresez pentru a cunoaste pasii care trebuie urmati in vederea rezolvarii acestei probleme.