silviu3marian a scris:
Legea nu spune ca daca produsul se strica de 3 ori in primele 6 luni de la achizitionare, cumparatorul poate sa ceara restituirea banilor?
Si daca aveti caderi de curent? E vina mea,ca magazin, ca nu va remediati problemele cu Electrica? Sau ar trebui sa aduc doua tiruri de surse pt calculatorul dvs?:O Si inca ceva. folositi sursa 5 luni dupa care in ultima luna o ardeti intentionat de trei ori. Si va dau banii inapoi. Cum se numeste asta?
Vad ca unii au luat-o pe "aratura". silviu3marian, revino cu picioarele pe pamant. Poate iesi si tu din gandirea tipic romaneasca si intri in epoca moderna "postdecembrista" si sa-ti dai seama ce inseamna respectul pentru un client corect ca in Occident, ca tot ne raportam la ei. Si da, daca produsul se defecteaza de 10 ori in 10 zile il inlocuiesti sau returnezi banii asa cum spune legea, tinand cont ca produsul a fost utilizat corespunzator. Cand vinzi un produs iti asumi responsabilitatea. Si tot pentru tine, nu am avut nici o pana de curent si nici zgomote pe retea, pentru aceasta exista UPS.
Oricum, am rezolvat altfel problema. M-am dus cu sursa inapoi (a doua oara) am platit o diferenta (inca o data pretul sursei initiale) si am luat alta mai scumpa de la acelasi magazin (oricum si prima se incadra nevoilor mele, cel putin asa spunea eticheta de pe ea). Si inca un lucru pentru cei paranoici: nu stiu pe nimeni care sa aiba pasiunea sa arda surse si sa faca drumuri pana la magazin cu produsul defect.