Adam Grecu a scris:
Ca am simpatii pe forum, o stiam din diferite postari pe mp din partea unor useri pe care i-am ajutat efectiv cu anumite sfaturi - dar uite ca nici asa nu este bine...
@Codul, sa nu credeti ca nu m-am gandit si la unele lucruri care si dvs. le-ati spus, dar si altii, insa, asa cum s-a mai afirmat, fiind mai multi operatori, fiecare are o anumita maniera de a rezolva problemele ridicate de autorul topic-ului.
Am sa va spun ceva: sunt din Moldova, din Iasi - da, o zona mai putin dezvoltata a tarii (niste tarani) iar furnizorul nostru de energie electrica este din vestita Germanie. Daca doriti pot sa va trimit un set de facturi venite pentru asociatie si o sa observati o imbarligatura de date, cifre, kwh, accize, taxe cu +, apoi cu -, indecsi, serii de aparate, un haos... Pe prima pagina scrie ceva, pe urmatoarea, aparent aceleasi date, dar cu interpretari diferite - de nu mai stie nimeni ce sa faca si cat sa plateasca. Asta la energie electrica, facturi intocmite cu un program nemtesc...
Pentru gaze naturale, mi-am facut un cont pentru a ”servi” facturile ON-LINE, da chiar asa mai subdezvoltati cum suntem, si pe-aici functioneaza internetul, insa nu si la firma germana. Toata luna iulie s-au tot scuzat ca mesteresc la mentenanta, ca va trimitem peste 5 zile, apoi peste alte 5 zile - totul desigur, fix peste cele 30 de zile regulamentare de cand ai facut cererea pentru trimiterea facturii...
Ei, avand aceasta experienta in spate, m-am gandit eu - si am observat ca si alti useri au zis cam la fel, da chiar si @elga50. Te duci la biroul lor de relatii cu publicul, da este adevarat, servesti un rand frumusel, dar te astepti la un raspuns avizat si o rezolvare imediata.
Desi am o anumita varsta, nu sunt impotriva progresului tehnic, ba chiar dimpotriva, daca putem rezolva din fata calculatorului ceva, de ce sa nu o facem? Insa, asa am inteles, autorul topic-ului pleaca din tara pe o perioada mai mare de timp si cine stie daca-si mai aduce aminte sa mai raporteze un consum pe zero, sa astepte emiterea facturii si cate si mai cate si ar fi vrut sa-si rezolve definitiv o grija.
Oricum, @mir2006 nu cred ca s-a asteptat la o asa avalansa de sfaturi, dar imi pare bine ca s-a hotarat sa:
”Ma voi duce sa le explic situatia, apoi voi posta aici pasii care trebuie urmati, pt a le fi si altora de ajutor”,
insa asa cum s-a afirmat, nu peste tot se respecta aceeasi procedura, deci pasii potriviti la ENEL pot fi diferiti de cei de la E-ON.
Subscriu la ceea ce ati spus domnule @Adam Grecu, pentru ca aveti dreptate.
Totusi, eu am dat sfatul de a lasa un vecin/ruda sa se ocupe cu "citirea" indexului care va fi dat telefonic din doua in doua luni, depinde de zona in care locuieste userul.
Furnizorul de energie electrica Enel este "impartit" in doua regiuni: Muntenia, care cuprinde si Dobrogea/Moldova, si Transilvania, care cuprinde Ardealul/Banatul si Oltenia, daca nu ma insel.
Cert este ca Enel are sisteme de facturare diferentiate pentru fiecare zona. Aici a fost problema si de aici au inceput unele contraziceri.
Cu respect,
Codul.
p.s.
recunosc ca am afirmat ca Moldova este o zona a tarii mai putin dezvoltata, dar aia nu inseamna ca am afirmat ca sunt niste tarani moldovenii.
diferenta este ca fiecare furnizor, energie, gaz, apa ... isi face sistemul, de facturare si incasare, specific zonei pe care o are.