avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 821 soluții astăzi
Forum Activitate verga_cip

Activitate verga_cip

OK, pe rand.
1. seria sasiului este stantata pe cadru. Ala este elementul principal. Corespunde actului/actelor?
2. motorul este CONSUMABIL si deci nu are nevoie de numar, in sensul ca exista CI care au motor trecut cu F.S. (fara serie). Cat timp pe act sunt trecute datele, francezul putea schimba motorul, lucru permis in tot UE! Exista o singura regula, la schimbarea motorului trebuie sa exista act de provenienta, insa asta e valabil pt proprietar doar la schimbarea motorului, ulterior nu mai conteaza.
3. consultarea in baza europeana de date returneaza un document in care sunt trecute toate modificarile si istoricul acelui autovehicul, in cazul dvs. motocicleta. Daca doar i se pare suspicios inginerului de la RAR, acest lucru poate fi rezolvat usor in baza acestui document. Cat timp NU este declarat furat nu poate sa faca nimic. Eu asa stiu, nu arunca cu noroi :D
4. vina iti apartine ca nu ai verificat acul de identitate cu seria stantata!
5. schimba RAR-ul. Poate fi si exces de zel. Si inca un sfat .. nu fi tare in gura, vorbeste frumos si vei avea de castigat. (nu spun ca ai facut invers, e doar un sfat general)

cu stima,

PS: nu depunde plangere, daca motocicleta era furata, la consultarea in baza europeana de date era semnalat imediat si venea politia direct la tine. e un sistem automat, nu poate fi controlat.
Pentru ca am intalnit cazuri, trag un semnal de alarma ca altii sa nu patesca la fel, cazul fiind oarecum legat de patania dvs..
Nu luati de buna culoarea pistolului la pompa de alimentare si nici grosimea sau forma. Am prieten bun ca stiind ca pe pistoalele NEGRE cu stut gros nu poate curge decat motorina, pistoanele de benzina avand alta culoare si fiind mai subtiri, a reusit performanta sa alimenteze o masina diesel cu benzina. (ROMPETROL). Asadar, resetati-va gandurile, aduceti-va aminte cu ce masina sunteti (prietenul meu era cu masina de servici) si verificati ce scrie pe fiecare pompa. Altfel platiti reparatiile, precum prietenul meu :)

Cat priveste problema dvs. confirma si eu ca ANPC nu "mediaza" dispute intre PJ-uri ci doar intre PF (reclamant) si PJ. Dar sunt de parere ca foarte multe nu puteti rezolva. Nici polita CASCO nu o puteti folosi decat daca exista clauze specifice. In cazul de fata vina este a dvs...

Constatarea este "mama" rezolvarii problemei. Asa cum spune si dl Ciobanu, ceva nu este clar in problema expusa, insa, trebuie spuse urmatoarele: multe masini au unitatea centrala de management montata pe unul din stalpii portierei spre bord (cum stai in masina undeva la picioare), fie pe partea soferului, fie pe partea pasagerului. Un impact intr-o zona adiacenta poate provoca probleme intrucat aceasta unitate este alimentata permanent de catre acumulator, iar din impact pot aparea: defectiuni mecanice (vizibile), sau invizibile - scurt circuit datorita contorsiunii unor componente ale caroseriei, spre exemplu. Problema ascunsa a acestui caz este financiara, intrucat repararea/inlocuirea unui ansablu de caroserie, portiera in acest caz, la care se adauga vopsire si alte lucrari nu ajunge nici macar la jumatate din costurile unui calculator, care mai si trebuie programat intr-o unitate specializata. Daca proprietarul aduce martori ca acea masina mergea/functiona pana la impact, a demonstra in instanta ca lovirea a cauzat un defect al calculatorului masinii nu e foarte grea (sigur, si alte probe nu numai martori, pot fi si devize din service-uri, etc)