Buna ziua,
Am incheiat contractul cu respectivul furnizor in urma cu 7 luni avand oferta promotionala cu primele 6 luni din abonament gratuite. Abonamentul a fost de fapt prelungit, inainte avand acelasi furnizor. Problema este ca de cateva luni de zile, internetul merge din ce in ce mai prost cu tot mai multe intreruperi. As dori sa stiu daca pot apela la vreo lege (stiu ca s-a facut anul trecut o modificare la legea nr. 296/2004 privind Codul consumului si la Legea nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele încheiate între comercianţi şi consumatori). Cum pot aplica aceasta lege la situatia mea, ce trebuie sa fac efectiv? Sunt de acord sa platesc cele 6 luni gratuite dar nu mai mult. Am vreo sansa?
Buna ziua,
Apelez la dvs. deoarece am incercat sa rezolv problema cu cei de la [editat de admin] dar raspunsul nu este unul favorabil si intentionez sa apelez si la Protectia Consumatorului. Situatia sta in felul urmator, in urma cu aproximativ 2 luni am facut o cerere pentru modificarea abonamentul cosmote, trecand de la unul de 12 euro la unul de 5 euro si ceva. In cel de 12 euro aveam 130 minute nationale care mi se raportau de la o luna la alta iar in cel de 5 euro urma sa am doar 50 de minute care nu se raportau. [editat de admin] are un serviciu de verificare a costului suplimentar si a minutelor ramase, 1515. Pe data de 03.07.2011 mi-am verificat costul si minutele si mai aveam 130 minute nationale. Mentionez ca am abonamentul de aproape 3 ani si in tot acest timp acest serviciu a mers fara erori. Pe data de 04.07.2011 am vorbit la telefon mai mult, dar incadrandu-ma in cele 130 minute nationale pe care acest serviciu mi le arata. In data de 05.07.2011 constat ca desi mai am 120 minute nationale, costul meu suplimentar este de 10.28 euro. Am sunat la relatii cu clientii iar singurul raspuns care mi s-a dat este ca acest serviciu este cu caracter orientativ si ca trebuie sa astept sa primesc factura pentru a vedea de la ce este costul suplimentar si daca am fost taxata gresit. Le-am trimis si un e-mail sperand ca voi primi mai multe informatii si mi s-a spus ca din cauza schimbarii abonamentului mi se afiseaza acele minute, deoarece in abonamentul anterior se raportau iar in acesta nu se mai raporteaza. Problema este ca eu nu am fost avertizata in prealabil de aceasta eroare a serviciului care apare la modificarea unui abonament si nici nu se mentioneaza acest lucru undeva. Iar in privinta caracterului orientativ, atata timp cat in mesaj se precizeaza ora si data la care CU APROXIMATIE erau un numar de minute, nu se poate ca acestea sa reprezinte un plus sau un minus de 120 de minute. De asemeni as dori sa precizez ca desi cei de la [editat de admin] mi-au spus sa astept factura, aceasta nu va demonstra ca am fost taxata gresit dar nu acesta este obiectul reclamatiei mele. Am vreo sansa de castig?