avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 459 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Probleme operator telefonie mobila - cost suplimentar
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Probleme operator telefonie mobila - cost suplimentar

Buna ziua,
Apelez la dvs. deoarece am incercat sa rezolv problema cu cei de la [editat de admin] dar raspunsul nu este unul favorabil si intentionez sa apelez si la Protectia Consumatorului. Situatia sta in felul urmator, in urma cu aproximativ 2 luni am facut o cerere pentru modificarea abonamentul cosmote, trecand de la unul de 12 euro la unul de 5 euro si ceva. In cel de 12 euro aveam 130 minute nationale care mi se raportau de la o luna la alta iar in cel de 5 euro urma sa am doar 50 de minute care nu se raportau. [editat de admin] are un serviciu de verificare a costului suplimentar si a minutelor ramase, 1515. Pe data de 03.07.2011 mi-am verificat costul si minutele si mai aveam 130 minute nationale. Mentionez ca am abonamentul de aproape 3 ani si in tot acest timp acest serviciu a mers fara erori. Pe data de 04.07.2011 am vorbit la telefon mai mult, dar incadrandu-ma in cele 130 minute nationale pe care acest serviciu mi le arata. In data de 05.07.2011 constat ca desi mai am 120 minute nationale, costul meu suplimentar este de 10.28 euro. Am sunat la relatii cu clientii iar singurul raspuns care mi s-a dat este ca acest serviciu este cu caracter orientativ si ca trebuie sa astept sa primesc factura pentru a vedea de la ce este costul suplimentar si daca am fost taxata gresit. Le-am trimis si un e-mail sperand ca voi primi mai multe informatii si mi s-a spus ca din cauza schimbarii abonamentului mi se afiseaza acele minute, deoarece in abonamentul anterior se raportau iar in acesta nu se mai raporteaza. Problema este ca eu nu am fost avertizata in prealabil de aceasta eroare a serviciului care apare la modificarea unui abonament si nici nu se mentioneaza acest lucru undeva. Iar in privinta caracterului orientativ, atata timp cat in mesaj se precizeaza ora si data la care CU APROXIMATIE erau un numar de minute, nu se poate ca acestea sa reprezinte un plus sau un minus de 120 de minute. De asemeni as dori sa precizez ca desi cei de la [editat de admin] mi-au spus sa astept factura, aceasta nu va demonstra ca am fost taxata gresit dar nu acesta este obiectul reclamatiei mele. Am vreo sansa de castig?
Ultima modificare: Luni, 11 Iulie 2011
Alin Popescu, administrator

Alte discuții în legătură

Furnizor de telefonie mobila ContSters216223 ContSters216223 Buna dimineata.Nu stiu exact in care categorie de forum sa scriu.Am facut un abonament la cosmote in data de 22.07.2011.Factura se emite in 16 a fiecarui luni. ... (vezi toată discuția)
Litigiu cu firma de telefonie mobila Jenu68 Jenu68 Buna seara! Am studiat putin subiectele de pe forum in ideea de a nu repeta intrebarea. Sunt utilizator nou si n-am gasit nimic. Poate n-am stiut unde sa ... (vezi toată discuția)
Cost suplimentar factura telefon mobil david38 david38 Buna ziua , Numele meu este David , in urma cu doua luni am incheiat un contrat cu o firma de telefonie mobila. Cand am fost sunat ,mi s-a prezentat un ... (vezi toată discuția)