Buna ziua ,
Numele meu este David , in urma cu doua luni am incheiat un contrat cu o firma de telefonie mobila.
Cand am fost sunat ,mi s-a prezentat un abonament , iar acasa ,cand am primit contractul si telefonul am semnat pentru alt tip de abonament cu minute mai putine in strainatate , greseala a fost din partea mea ca nu am verificat ce semnez .
Problema este urmatoarea , am vorbit cat sa ma incadrez in minutele care credeam ca le am , dar am facut un cost suplimentar de 600 ron , am vorbit un total de 200 minute din care 100 erau in optiunea activa , deci pentru 100 de minute am fost taxat 600 ron , asta in conditiile in care un minute este taxat cu 0,24euro (dupa spusele lor)
am cerut sa mi se mareasca abonamentul astfel incat sa am mai multe minute (sa am nelimitat) ca sa nu se mai poata ajunge in situatia in care sa fac extracost , cand mi s-a prezentat abonamentul mi s-a spus ca numarul de spania pe care sun se regaseste in lista lor si ca nu mai pot face cost suplimentar . dar nu a fost asa , :) dupa cateva zile am fost sunat ca aveam un cost suplimentar de cate sute de euro , mi s-a spus ca numarul de spania pe care sun , nu se regaseste in lista si ca sunt tarifat pentru fiecare minut pentru care am vorbit cu toate ca un alt coleg m-a asigurase ca pot suna linistit la acel numar :) , cand am verificat desfasuratorul am observat in lista multe apeluri pe care nu le-am efectuat , erau chiar mai multe apeluri efectuate in acelasi minut toate cu durata de mai multe minute ceea ce este inposibil :
ex. la ora 23:05:43 apel - durata 2 minute
23:05:50 apel - durata 3 minute
mentionez ca inafara de mine nu a umblat nimeni cu telefonul , pot dovedi ca am fost taxat pentru apeluri pe care nu le-am efectuat , am toate listele de convorbiri in care apar multe nereguli de genul acesta .
Intrebarea mea este urmatoarea : se merita sa cer sa mi se faca dreptate? (sa depun plangere la protectia consumatorului)
cu cei de la firma de telefonie nu am ajuns la nici o intelegere , de fiecare data cand incerc sa aflu de ce trebuie sa platesc atat , mi se inchide telefonul , apoi creste si suma pe care le-o datorez , in doua saptamani , a crescut de la 1000 ron la 1000 euro , asta in conditiile in care in aceste doua saptamani am avut restrictie ca sa mai sun . Sincer sa fiu imi este si teama sa mai stau de vorba cu ei , am luat hotararea sa desfintez contractele pe care le am cu ei si sa platesc tot ce le datorez , doar ca sa scap.
Avand in vedere "ciudateniile" identificate pe listele de convorbiri, chiar este recomandat sa faceti plangere la Protectia consumatorului.
Inainte de a face plangerea, trimiteti si catre operatorul de telefonie mobila o notificare prin care ii aduceti la cunostinta toate neregulile, incepand cu solicitarea de a primi inregistrarea telefonica in care a fost prezentat si acceptat de catre dvs.respectivul abonament (cel initial), pana la convorbirile de cateva minute in aceelasi interval orar.
Pe viitor, indiferent de compania la care veti avea abonament, pentru a preintampina orice inconvenient, aveti grija ca sa existe si comunicare scrisa...astfel raman probe.
Abuz rds
silviun
Buna ziua ,
Locuiesc in Franta si acum aproximativ o luna am calatorit in Romania pentru a-mi rezolva niste probleme personale.Avand nevoie sa comunic ... (vezi toată discuția)