avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 690 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Problema abonament telefonie - oferta prezentata ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Problema abonament telefonie - oferta prezentata inselator de operator

Va salut cu respect ! Am o problema cu un abonament telefonie.
Am cumparat un numar de telefon gold de pe un site de vanzari , totul bine si frumos. Am folosit vreo 8 luni acest numar gold ca si pre pay dupa care s-a magnetizat sau demagnetizat nu stiu exact cartela, in momentul in care am mers la o shop sa schimb cartela au spus ca nu este a mea si ca numarul va fi retinut neputand face dovada nicicum ca este al meu cu toate ca stiam toate numerele apelate in ultima zi si asa mai departe. In cele din urma am fost obligat sa fac un abonament gen cartela de 40 ron / luna in care aveam niste minute si mesaje, iar in momentul in care se consumau nu mai puteam sa sun deci nu puteam sa fac cost suplimentar. dupa cele 6 luni contractuale am fost sunat de mai multe ori de catre ei si mi-au prezentat mai multe oferte din care am ales o oferta la 24.70 ron in care aveam incluse 2000 min etc ,ce nu mi s-a prezentat la oferta este faptul ca pot face cost suplimentar si ca nu exista nici o limita :) . prin urmare dupa 2 luni de utilizare si plata a cate 25 ron lunar fara cost suplimentar, am primit o factura de 357 ron. am cerut listing considerand ca au facut undeva o greseala si au supraincarcat undeva dar era vorbit pe cost, taxarea la 2 minute in retea fiind 50 eurocenti. nu pot si nu vreau sa platesc aceasta suma. mi se pare abuziv sa vb pe cost la un abonament de 25 ron si la unul de 40 ron nu . Am incercat de mai multe ori sa verific creditul insa fiind abonament diferit nu mai mergea 333 ci 415. in concluzie nu am vazut nu am stiut . despre faptul ca nu exista o limita de creditare nu ar trebui sa fie problema lor ? cei din cosmote te blocheaza automat cand ai un abonament micut si depasesti suma de 100 ron. ce pot sa fac? tin sa mentionez ca am inregistrat plata a 50 ron saptamana trecuta si am incercat sa ajung la un consens cu ei insa nu se poate . trebuie doar platit platit platit . azi azi azi. este aberant.
Ultima modificare: Marți, 16 Iulie 2013
ContSters214341, utilizator
Cel mai recent răspuns: croco_madness , utilizator 21:11, 24 Iulie 2013
De regula dupa ce perioada contractuala expira, in cazul in care clientul doreste sa continue sa vorbeasca in aceeasi retea, este necesar ca firma de telefonie sa-ti aduca la cunostinta noile clauze contractuale - fie te duci la ei sa discuti pe tema noului contract, fie ti-l trimitea pe mail. Cel putin la mine asa s-a procedat, tot pe abonament fiind si eu. Faptul ca ei nu ti-au adus la cunostinta ca nu ai o limita de credit, este vina lor. Si tatal meu a fost la aceeasi retea la care esti si tu, tot cu un abonament de 6 luni, dar s-a certat foarte rau cu ei, pentru ca sunt neseriosi, si plus ca iti "baga vorbe in gura" - gen tatal meu a solicitat expres inchiderea abonamentului, iar ei au zis ca cica el ar fi cerut continuarea abonamentului, lucru ce nu s-a intamplat niciodata.

Daca zici ca te-au sunat si ti-au prezentat mai multe oferte, ar fi cazul sa soliciti ascultarea apelului in care ti s-au insirat toate acele oferte, pentru a demonstra ca nu ai fost instiintat cu privire la costul suplimentar.

In cazul in care nu ajungi la nici un consens cu ei, ar fi cazul sa depui o plangere, pentru ca sunt banii si nervii tai in joc. Mult succes!
Ultima modificare: Marți, 16 Iulie 2013
Ioana-M, utilizator
Te salut ! Unde as putea sa depun o plangere?:) la orange sau la protectia consumatorului?
Mai intai ti-as recomanda sa apelezi serviciul clienti de la ei si sa le reclami tot ceea ce nu este in regula. Spune-le ca stii care iti sunt drepturile iar pentru faptul ca fac abuz de clienti, vei merge si pana in instanta daca este nevoie. Crede-ma ca la call centere sunt doar pustani care o fac pe-a grozavii si se lauda ca taie si spanzura, cand de fapt ei nu au nici o treaba - vor doar sa-si atinga targetul pentru a lua un bonus la salar.

Daca nici asa nu se linistesc, atunci te sfatuiesc sa mergi fara nici o ezitare la protectia consumatorului. Faptul ca tie nu ti s-a adus la cunostinta acel cost suplimentar, nu poti fi considerat ca fiind un client rau platnic. Ba chiar mai mult decat atat, ai putea cere despagubiri atat morale - iti pun la indoiala statutul tau de client, cat si despagubiri financiare - daca tot se lauda ca ai facut cost suplimentar, sa-ti dea ei suma aceea de 357 lei :))

Multa bafta si daca mai afli ceva, posteaza aici. Poate reusesc sa te ajut. Toate cele bune !
Iti multumesc pana la cer pentru sustinere !! astazi am facut plangere la opc bucuresti si am trimis aceeasi plangere forumlata si la reclamatii orange. sper sa se rezolve ceva. daca nu asta e ... va trebui sa platesc .. :(
Ultima modificare: Miercuri, 17 Iulie 2013
croco_madness, utilizator
Va salut pe toti !!
In cursul zilei de ieri am primit un sms cu ca plangerea mea catre orange romania a fost inregistrata si ca in termen de 7 zile voi primi raspuns.
In cursul zilei de azi am fost sunat de pe un numar de mobil normal de catre o domnisoara care m-a certat practic si a sters cu mine pe jos ca nu am achitat suma restanta de 306 ron ! tremur de nervi sincer am vrut sa ii explic anumite chestii insa nu m-a lasat iar cand ii explicam tot ea ma completa intr-un fel isi batea joc de mine .. era ca un joc psihologic..
I-am explicat la domnita faptul ca nu mi s-au explicat cum trebuia termenii contractului si nici clauzele si nici numerele la care trebuie sa sun pentru a vedea costul suplimentar sau minutele .. pentru ca la fostul meu abonament creditul si minutele le vedeam la 333 iar la acesta la 415. am fost intrebat de ce nu m-am interesat despre abonamentul meu .. de ce nu m-am informat cu privire la aceste lucruri . Raspunsul meu a fost ca am asteptat o copie dupa contract acasa. Pentru ca e logic ca in 4 minute sau 5 timp in care iti explica individul care te suna .. individul care mi-a facut contractul sa nu poata sa imi explice toate clauzele si chiar daca mi le explica nu sunt pc si mai uit din ele .. de aia le vreau scrise negru pe alb. Raspunsul a fost bineinteles ca tot eu sunt de vina si etc. nu stiu ce sa mai fac . Cred ca o sa platesc acesti 300 ron si o sa vand numarul la fel cum l-am cumparat si gata. Sunt prea mari pentru a ma bate cu ei prin instante. De castigat nu se poate pune vorba ... doar traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.
Ultima modificare: Vineri, 19 Iulie 2013
croco_madness, utilizator

Alte discuții în legătură

Taxare telefonie pentru apeluri deviate freziuta freziuta Buna! Nu stiu daca ma puteti ajuta cu un raspuns, dar eu am sa va intreb oricum. Pe scurt, uitati problema mea: am un abonament de 4 euro la Orange( 200 ... (vezi toată discuția)
Pot da in judecata operatorul orange? BCiprian34 BCiprian34 Buna ziua. Acum o luna am contactat serviciul clienti Orange unde am cerut inchiderea abonamentului care expira contractul in februarie, si unde am specificat ... (vezi toată discuția)
Probleme in legatura cu traficul de internet C0olmonkey C0olmonkey Salut! As avea si eu o problema legata de compania Orange: Fiul meu mi-a oferit niste trafic de internet prin ajutorul unei aplicatii create de cei de la ... (vezi toată discuția)