avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 638 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... Litigiu cu firma de telefonie mobila
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

Litigiu cu firma de telefonie mobila

Buna seara!

Am studiat putin subiectele de pe forum in ideea de a nu repeta intrebarea. Sunt utilizator nou si n-am gasit nimic. Poate n-am stiut unde sa caut! Oricum ar fi va rog sa-mi dati un raspuns.
Am contract de abonament cu firma Cosmote( S.C. COSMOTE ... S.A.) cu o vechime de doi ani. La inceputul lunii noiembrie am schimbat planul tarifar odata cu prelungirea contractului cu inca un an. Noul plan tarifar ofera mai putine minute nationale decat vechiul. Avem 5 cartele pe firma si fiecare are minutele proprii, in retea si nationale. Obisnuim sa verificam situatia minutelor si eventualele costuri suplimentare la serviciul Info Cost. In mesajul primit scrie ca serviciul are caracter orientativ dar, timp de doi ani factura a corespuns cu informatiile de acolo.
Luna trecuta, pe la jumatatea perioadei de facturare am observat o neconcordanta intre minutele in retea si nationale( care erau destule, teoretic) si costul suplimentar care crestea zi dupa zi cu toate ca nu exista nici un motiv. Am facut reclamatie apeland la Serviciul de relatii cu Clientii dar mi s-a raspuns ca ei nu se bazeaza pe Info Cost si trebuie sa astept factura. Intre timp costul suplimentar a crescut mereu. Vineri a sosit factura si am vazut ca, de ex. la una din cartele, la inceputul perioadei de facturare scria ca am 50 min nationale iar la Info Cost 108 min nationale. Diferenta o platesc ca si cost suplimentar. Asta e valabil la toate cartelele astfel incat factura e " ingrasata" bine!
Intrebarea este cum pot scapa de plata in plus, avand in vedere ca vina este de partea lor. Cineva mai priceput mi-a spus ca e problema din calculatorul lor. Cand am facut reclamatia am cerut numar de inregistrare, dar n-au vrut sa-mi dea justificand ca nu se dau nr de inregistrare pe serviciul Info Cost. Nu mi-au dat nici alta solutie, asa ca puteam sa vorbesc oricat, n-am avut la ce ma raporta!
Va multumesc pentru rabdare si pentru raspuns! Sper sa reusesc sa selectez bine categoria din forum. O seara linistita!
Cel mai recent răspuns: ContSters165075 , utilizator 22:38, 12 Decembrie 2010
Formulati notificare intai ,trimiteti-o recomandata cu confirmare de primire in care solicitati explicatii si somati firma de telefonie mobila sa respecte clauzele contractuale. Invederati-le faptul ca daca nu respecta clauzele din contract ,veti solicita rezilierea contractului pentru neexecutarea corespunzatoare a acestuia prin instanta de judecata. Faceti reclamatie la O.P.C.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Furnizor de telefonie mobila ContSters216223 ContSters216223 Buna dimineata.Nu stiu exact in care categorie de forum sa scriu.Am facut un abonament la cosmote in data de 22.07.2011.Factura se emite in 16 a fiecarui luni. ... (vezi toată discuția)
Societate de telefonie mobila - trage tepe... Giovanni_tg-jiu Giovanni_tg-jiu Am ancarcat cartela cosmote cu 3 euro, pe data de 12-03-2010, si am primit un sms care scria : felicitari ai primit 2000 minute an retea valabile 7 zile. Nu am ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract orange romania Robert Marian Robert Marian Dragi colegi ma puteti ajuta sa imi intocmesc o cerere cu suport juridic pe care sa o depun la Orange Romania si sa imi reziliez contractul cu ei. Pe scurt, in ... (vezi toată discuția)