Am infiintat un SRL cu un asociat pe un domeniu de productie in care aportul manoperei in produs este de 30% din pretul de vanzare. Deoarece firma este la inceput si noi ca si patroni lucram si produsele . Pentru ca nu suntem angajati , la firma noastra , nu putem identifica manopera in produs , se poate doar materie prima , curent si alte costuri . Cum putem justifica aceasta manopera neavand angajati si nefiind angajati ? Altfel aceasta manopera intra in profitul firmei pentru care trebuie platit impozitul aferent .
Vand produse mestesugaresti : cosuri de rachita , ceramica , tesaturi etc . De ex : cand mergi la o piata organizata ti se cere : aviz de insotire a marfii ( pe care notezi denumirea pietei si locul ) dar atunci cand esti ambulant si mergi din poarta in poarta si poti sa mergi 3 zile si pe urma sa te intorci la sediu cum notezi pe aviz sau daca este necesar ? sau este un aviz special pt acest comert ? . Asta referitor la avizul de insotire . Pe langa acesta , obligatorie casa de marcat . mai trebuie si altceva pentru produsele mestesugaresti ?
mersi de raspuns , dar doar ati explicat care este nr caen-ului , pe care il stiam si eu ..... eu am zis " acte necesare " . sper sa ma poata ajuta cineva .
Buna ziua . Referitor la titlul subiectului , ceea ce ar insemna , un comert ambulant " din poarta in poarta " as vrea sa stiu ce acte trebuie sa detin in timpul cat ma deplasez pe drum cu marfa de vanzare , marfuri nealimentare . De exemplu vanzari prin sate din poarta in poarta , cum veneau oamenii cu fructe la poarta .