avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 747 soluții astăzi
Forum Activitate antrax

Activitate antrax

Buna ziua,

Sunt studenta la master dar am fost angajata pentru un an cu contract de munca pe perioada facultatii.
De curand am fost sunata de medicul de familie pentru a imi spune ca trebuie sa imi platesc asigurarea lunara la casa de asigurari, pe lunile din urma, in care nu am fost angajata (circa un an).
Nu imi este clar daca studentilor la master le este platita asigurarea sau nu si in caz ca da, daca aceasta situatie se aplica si daca am fost angajata sau numai daca nu am fost.
Va rog daca ma puteti directiona spre un articol clar din legislatie sau o sursa de la care as putea obtine aceasta informatie.
Va multumesc.
Răspuns la discuția Intrerupere studii master
Universitatea din Bucuresti. Problema a devenit alta. Eu trebuie sa incep un master in alta tara in toamna iar cei de acolo vor dovada ca voi intrerupe studiile aici. Vor dovada in timp scurt. Cei de aici nu imi pot da nimic pana in toamna, pt ca daca intrerup acum inseamna ca renunt la semestrul 2 anul acesta nu la anul 2 viitor... se pare ca cererile pt intrerupere se depun dupa finalizarea situatiei adica in toamna. Mi se cere sa arat ca am permisiunea de a intrerupe studiile. Legal, ce ar insemna asta? Ca de la juridic de la univ trebuie sa imi dea un document in care sa specifice ca am dreptul/permisiunea sa intrerup/ma retrag cand vreau cf x,y, z dar oficial pot face asta numai in toamna cf t,w.v...? Cred ca va ramane fara raspuns :)
Buna ziua,