Buna ziua si va doresc tuturor sa aveti un an minunat!
Intrebarea mea este referitoare la impozitul pe profit.
La sfarsitul anului 2012 am cumparat ,pentru dezvoltarea activitatii, urmatoarele: 2 schele pentru a nu mai fi nevoie sa le inchiriez ,precum si un calculator si un multifunctional, fiecare de valoare peste 2000 ron
Intrebarea este: daca consider ca reinvestec profitul, din valoarea profitului pe 2012 se scade valoarea intregului echipament sau doar deducerea aceea lunara (luandu-se in calcul durata de amortizare a mijlocului fix)?
Mi se pare un pic aiurea ca din valoarea ,de exemplu a schelelor, sa se considere ca eu am platit doar partial,cat este deducerea, iar impozitarea sa se faca pe suma aproape intreaga
Mentionez ca platesc impozitul trimestrial si TVA lunar.
Va multumesc si astept cu interes opiniile dumneavoastra.
Suma nu depaseste 10000 euro. Societatea va avea un cont de euro de unde voi face platile catre alta tara.Problema mea este,daca avand un contract de imprumut intre asociat si firma in euro, pot depune suma din contractul de imprumut direct in contul de euro?Sa nu fiu fortata de banca sa depun lei in contul de lei si ei sa faca conversia si transferul din lei in euro
Ca asociat, pot imprumuta firmei o suma in euro? Ma intereseaza daca pot depune euro in contul de euro al firmei pentru a putea plati o factura externa fara a mai trece prin procedura de schimbare euro/ron si apoi iar ron/euro.Daca se poate, exista limitari de sume?