avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 483 soluții astăzi
Forum Activitate idiamin

Activitate idiamin

La rom telecom se pot face prelungiri si modificari telefonic,iar...convorbirea este inregistrata,drept dovada ca m`au sunat si mi`au zis ca sunt scutit sa platesc 10 euro ca a fost o greseala de la ei cu toate astea zic ei....ca eu nu mai alege acel abonament desi..ei recunosc ca eu l`am facut si ca a fost o greseala de la ei..dar imi sugereaza sa fac alt abonament
In data de 27 07 2011 am facut telefonic o modificare si prelungire de contract atat la serviciul telefonic cat si cel la internet...toate bune si frumoase pana la prima facturare,cand internetul a ramas neschimbat..am sunat am facut o sesizare in acest sens si respectivul de la rom telecom..mi`a spus ca motivul pentru care nu s`a activat noul abonament respectiv modificat la internet a fost ca nu am ridicat modemul gratuit,desi ei nu il aveau pe stoc si nici in ziua de azi nu il au pe stoc...acum ca sa fiu sunat de ei si sa imi zica ca abonamentul pe care l`am solitat atunci,acum nu mai exista si sa imi faca alt contract...cum este posbil asa ceva....ce pot face in acest sens desi exista o inregistare telefonica in care eu am facut schimbarea de contract ..tind sa cred ca nu a fost o greseala de la ei..si au facut intentionat sa amane problema asta sa nu mai existe optiunea pentru care am optat...si imi cer sa platesc in continuare 12 euro pentru un servicu pe care trebuias sa platesc 5 euro..desi pe piata exista un serviciu mai bun fata de care am optat la 10 euro..nu nuamai ca este absurd dar este si lipsit de logica

In data de 27 07 2011 am facut telefoni o modificare si prelungire de contract atat la serviciul telefonic cat si cel la internet...toate bune si frumoase pana la prima facturare,cand internetul a ramas neschimbat..am sunat am facut o sesizare in acest sens si respectivul de la rom telecom..mi`a spus ca motivul pentru care nu s`a activat noul abonament modificat la internet a fost ca nu am ridicat modemul gratuit,desi ei nu il aveau pe stoc si nici in ziua de azi nu il au pe stoc...acum ca sa fiu sunat de ei si sa imi zica ca abonamentul pe care l`am solitat atunci nu mai exista si sa imi faca alt contract...cum este posbil asa ceva....ce pot face in acest sens desi exista o inregistarre telefonica in care eu am facut schimbarea de contract