Am incheiat un contract cu un operator de servicii de telefonie.Dupa expirarea perioadei minime contractuale am decis sa imi fac un abonament si la televiziune IPTV (prin internet).Dupa ce am asteptat 2 luni de zile instalarea serviciului (fata de 4-5 zile termenul mediu) mi-au instalat serviciul de Tv prin internet insa din prima zi aceasta nu a functionat corespunzator( se bloca tot timpul )
Mi s-a spus ca e o problema cunoscuta ca e ceva la serverul lor si ca sa astept .Am asteptat 3 luni de zile in care apropae zilnic am revenit cu sesizari si reclamatii.Intr-un final am solicitat rezilierea unilaterala a serviciului din considerente tehnice si restituirea sumelor platite pentru echipamentele necesare receptiei programelor tv Lucru care s-a petrecut.
Problema:In contractul semnat cu ei scrie cat platesc eu daca contractul inceteaza inainte de termen din culpa mea.(250 de euro) insa nu scrie nimic de cuantumul daunelor interese pentru cazul in care contractul inceteaza din vina lor.
IntrebarePot folosi aceasta valoare-- (250 de euro) ca valoare a daunelor interese datorate de companie mie, plecand de la ideea ca intre parti trebuie sa existe un echilibru contractual si ca valoarea indicata este un fel de clauza penala ce determina in avans cuantumul despagubirilor?
Nu. Din nefericire nu se poate si invers. Dvs. nu ati furnizat nimic inspre ei din urma cariua sa puteti cere compensatii.
Daca ei nu respecta contractul acesta inceteaza si cam atat.
Spuneti-mi ca nu sunteti jurist...altfel nu vad cum ati putea sustine ca in caz ca fac dovada ca exista un prejudiciu nu pot sa solicit daune interese in caz de neexecutare culpabila a obligatiilor contractuale.
In data de 27 07 2011 am facut telefoni o modificare si prelungire de contract atat la serviciul telefonic cat si cel la internet...toate bune si frumoase pana la prima facturare,cand internetul a ramas neschimbat..am sunat am facut o sesizare in acest sens si respectivul de la rom telecom..mi`a spus ca motivul pentru care nu s`a activat noul abonament modificat la internet a fost ca nu am ridicat modemul gratuit,desi ei nu il aveau pe stoc si nici in ziua de azi nu il au pe stoc...acum ca sa fiu sunat de ei si sa imi zica ca abonamentul pe care l`am solitat atunci nu mai exista si sa imi faca alt contract...cum este posbil asa ceva....ce pot face in acest sens desi exista o inregistarre telefonica in care eu am facut schimbarea de contract
Rcs-rds
ContSters209690
buna ziua
am un contract de internet de 6 ani cu rcs-rds.In luna martie 2011 am incheiat un abonament de televiziune.Am vrut sa reziliez contractul de ... (vezi toată discuția)