Am facut un contract cu RCS&RDS pe 21.12.2009 urmand ca pe 15.01.2010 sa mi se instaleze serviciile pentru care am optat in contract, si anume cablu TV, internet, telefonie fixa si mobila. Mi s-a doar instalat cablu TV si internetul din motive ca nu au aparatura fixa si mobila in stoc si ca odata ce vor primi, mi le vor instala si pe acelea. Au trecut 2 luni de atunci si inca nu am instalate celelalte doua servicii. Am contactat serviciul de relatii cu clientii de unde am primit un raspuns sec cum ca pana ce nu vor primi in stoc, nu voi putea beneficia de celelalte servicii. Cand a venit vorba de rezilierea contractului mi s-a spus ca nu-l pot rezilia decat peste 15 luni. Cum ar trebui sa procedez?
neavind actul, in forma scrisa, la dispozitie, consider ca puteti rezilia contractul de prestari servicii motivat de faptul ca prestatorul, la data incheierii, nu si-a respectat obligatia asumata.
Trimiteti o scrisoare recomandata cu confirmare de primire de la posta in care anuntati RDS de denuntarea unilaterala a contractului pentru neexecutarea contractului. Solicitati raspuns in scris prin care cereti confirmarea rezilierii contractului. Daca nu primiti raspuns in scris, mergeti la ANPC.