Imi vine greu sa cred ca o institutie privata nu are obligatia stabilita prin lege sa dea un raspuns uni client (pt ca termen "nelimitat" echivaleaza cu a nu fi obligat vreodat sa dai un raspuns sau il dai peste 11 ani)
In cazul neprimiri unui raspuns de la banca in cat timp de la depunerea cereri la solicitarea mea a clientului/consumatorului este iindreptatita protectia consumatorului sa intervina ?
Nu inteleg cum fiecare banaca isi stabileste termenul, nu exista un act legislativ care sa prevaleze normele interne ale bancilor, trebuie sa existe un termen maxim in care este obligata sa dea curs unei solicitari, conf raspunsului dvs inseamna ca pot astepta si un an daca banca asa considera de cuvinta...
Pe mine ma intereseaza cadrul legislativ in care banaca isi poate stabili normele interne, mai exact care este termenul legal maxim de raspuns conf legislatiei nu conf normelor interne
Daca solicit unei banci un document standard de ex. o scrisoare de refinantare, care este termenul legal in care banca este obligata sa-mi elibereze documentul cerut ?
Dividendele se platesc de un SRL unei persoane fizice (asociat/actionar in cadru SRL) nu unei persoane juridice cum reiese din ART 36 alin 2 citat de dvs
Care ar fi costurile aferente dividendelor in aceasta situatie ?