Imi intocmesc dosarul de candidat pentru un post de functionar public si am cateva intrebari legat de cerinte:
1. Copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
Am fost angajat pe un post unde forma legala a fost contractul de munca (fara a mai duce cartea de la angajator pentru a fi depusa). De unde pot lua adeverinta care sa ateste vechimea in munca?
2. Copiile diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
Am citit un anunt pentru un post vacat de functionar public a carui cerinta era:
"Minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice"
Aveti idee unde as putea gasi un nomenclator cu toate meseriile care sunt considerate ca fiind in specialitatea studiilor terminate.
Eu sunt inginer, licentiat al facultatii de Agronomie, profil industria alimentara.
Intreb asta deoarece am fost incadrat de exemplu ca "area sales manager" in domeniul vanzarii aparaturii de laborator destinata industriei alimentare.
Tine oare aceasta experienta de specialitatea studiilor?
Si am avut diverse alte job'uri, de aceea as vrea sa gasesc un nomenclator clar pentru a sti daca ma incadrez sau nu.
Buna ziua, multumesc pt raspus. Declaratia D220 am depus-o atunci cand mi-am inregistrat pfa'ul cu venitul estimat. Din cate am inteles declaratia D200 o voi da in ianuarie impreuna cu venitul real care a fost 0.
Buna ziua,
In aceasta vara, iulie, mi-am facut un pfa. Din iulie si pana in acest moment nu am avut activitate.
1. am fost la Admin. Financiara unde l-am inregistrat, impozit 16% din venit si am completat declaratia cu privire la venitul anul estimat;
2. mi-am cumparat registrul unic de control si celelalte jurnale pe care le-am vizat la admin financiara;
3. am fost apoi la casa de pensii unde m-am inregistrat si am platit luna de luna contributia
4. am fost apoi la casa de sanatate unde am facut acelasi lucru.
Toate taxele sunt la zi, platite pana la sfarsitul anului.
Intrebarea mea este: 1. As vrea sa tin acest pfa activ si sa-mi platesc taxele pe o perioada mai lunga de timp chiar daca n-am activitate. Este in reglua? Ar trebui sa mai completez vreun formular?
2. Eu pe acest PFA nu am avut inca activitate si nu am facut nici un act contabil.
Nu am trecut nicaieri costurile infintarii pfa si registrele cumparate. Este in regula?