Buna ziua,
In aceasta vara, iulie, mi-am facut un pfa. Din iulie si pana in acest moment nu am avut activitate.
1. am fost la Admin. Financiara unde l-am inregistrat, impozit 16% din venit si am completat declaratia cu privire la venitul anul estimat;
2. mi-am cumparat registrul unic de control si celelalte jurnale pe care le-am vizat la admin financiara;
3. am fost apoi la casa de pensii unde m-am inregistrat si am platit luna de luna contributia
4. am fost apoi la casa de sanatate unde am facut acelasi lucru.
Toate taxele sunt la zi, platite pana la sfarsitul anului.
Intrebarea mea este: 1. As vrea sa tin acest pfa activ si sa-mi platesc taxele pe o perioada mai lunga de timp chiar daca n-am activitate. Este in reglua? Ar trebui sa mai completez vreun formular?
2. Eu pe acest PFA nu am avut inca activitate si nu am facut nici un act contabil.
Nu am trecut nicaieri costurile infintarii pfa si registrele cumparate. Este in regula?
Ce ati facut pana acum este foarte bine.Completati in Registrul de incasari plati cheltuielile facute.
Nu uitati sa depuneti declaratia D 200 si D 220.Atentie parca am citit ca s-a schimbat termenul la una dintre ele .
Buna ziua, multumesc pt raspus. Declaratia D220 am depus-o atunci cand mi-am inregistrat pfa'ul cu venitul estimat. Din cate am inteles declaratia D200 o voi da in ianuarie impreuna cu venitul real care a fost 0.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.