avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 605 soluții astăzi
Forum Activitate ADIAHN

Activitate ADIAHN

Vedeti comunicatul emis de catre ANAF in data de 27 mai 2013.

[ link extern ]

O zi buna!
Buna ziua,
dorim sa organizam un concurs hipic, la care avem nevoie de persoane care sa arbitreze probele concursului. Arbitrii de concurs pot fi numai persoanele care obtin aceasta calitate in urma frecventarii unor cursuri, sustinerii unui examen, achitarii unor taxe. Mentionez ca acestia nu sunt inregistrati ca si persoane fizice autorizate.
Cu ocazia desfasurarii concursului le vom plati o indemnizatie de arbitraj, li se va deconta cazarea, masa si transportul (deoarece trebuie sa vina din alte localitati).
Va rog sa ma sfatuiti care este modalitatea legala de plata a acestor arbitri.
Va multumesc.
Buna ziua,
cum se inregistreaza corect in contabilitate ajutoarele perimite de agricultorii afectati de seceta in anul 2012?
Suma primita de 100 ron/hectar este considerata subventie?
Va multumesc.
Buna ziua,
o societate comerciala da in arenda unei persoane fizice un teren agricol.
Ce documente se intocmesc la data recoltarii și care sunt inregistrarile in contabilitate?
Va multumesc pentru raspuns.
Am fost la Casa Judeteana de Pensii in cadrul careia functioneaza un birou ”Accidente de munca si boli profesionale”, unde mi s-a explicat ca certificatele medicale trebuie corectate de catre emitent cu codul 03, dupa care trebuie recalculata indemnizatia pentru incapacitate de munca.
Va multumesc pentru sfat.
Buna ziua,
in cadrul unitatii noastre a avut loc in luna septembrie un eveniment in urma caruia un angajat s-a accidentat. Angajatul a beneficiat de indemnizatie pentru incapacitate de munca potrivit certificatelor medicale: primele zile cod 06-urgenta medico-chirurgicala platita 100%, iar urmatoarele zile cod 01- boala obisnuita, platita 75%.
Evenimentul a fost declarat la ITM, iar ITM-ul a stabilit in luna octombrie ca evenimentul este accident de munca.
Avand in vedere faptul ca angajatul a beneficiat de indemnizatie pentru incapacitate temporara de munca coduri 06 si 01 si nu 03 - accident de munca, va rog sa imi spuneti care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmam in calitate de angajator. Trebuie recalculata indemnizatia pentru incapacitate temporara de munca? Daca da, in baza caror documente? Este necesara modificarea certificatelor medicale?
Va multumesc!