Totusi ma nelamureste ceva. Din moment ce este semnat un contract de sponsorizare in care se specifica clar destinatia banilor, poti schimba destinatia acestora dupa bunul plac ?
Buna ziua !
As avea nevoie si eu de putin ajutor de specialitate. Eu sunt presedintele unei sectii din cadrul unei asociatii sportive. In iulie anul trecut cand ne-am infiintat ca sectie, presedintele asociatiei mi-a spus clar ca banii veniti din sponsorizari, cotizatii, etc, pentru sectie sunt doar ai sectiei. Noi am avut trei contracte de sponsorizare ( semnate de presedintele asociatiei) in care se specifica clar ca sponsorizarea este pentru sectia "X". Dupa jumatate de an m-am trezit ca dl. presedinte al asociatiei a cheltuit acesti bani dupa bunul plac fara a se consulta cu nimeni. Cand am cerut banii sau justificarea lor a zis ca desfiinteaza sectia. As vrea sa stiu daca ma pot indrepta impotriva lui in instanta pentru recuperarea banilor. Va multumesc !
Mai am putin si invat contractul pe de rost. Executantul sustine ca a efectuat mai multe lucrari decat in devizul initial cu care a castigat licitatia. Dar nu a facut nici un cat aditional nimic, el a venit cu factura si cu devizul anexat dar dupa ce a terminat lucrarea.
Da, cam asta vor domnii. Am dreptul sa ii cer copii de pe facturile cu care au achizitionat materialele ? Patronul firmei respective dupa ce i-am cerut copii de pe facturi ma ameninta ca vine el la receptia lucrarii si masoara el din nou si ca sunt lucrari care nu sunt trecute in deviz. Nu vad de ce este vina mea ca nu sunt trecute in deviz. Daca constata pe parcursul efectuarii lucrarii ca au aparaut si alte lucrari care nu au fost trecute in devizul initial nu trebuia sa intocmeasca un act aditional ?
Nu le-am incurcat, Firma respectiva a castigat licitatia perzentand un deviz estimativ pentru toata caldirea de 21000 lei contractul incheindu-se pentru suma de 21000 lei pentru intreaga cladire. Dupa ce a treminat doua incaperi a emis un deviz estimativ de 26000 lei doar pentru cele doua incaperi. Practic nu respecta nici suma din contract nici obiectul contractului.
Buna ziua! Am efectuat la sediul unitatii o reparatie capitala pentru toata cladirea. Am incheiat contractul cu firma respectiva pentru suma de 21000 lei cu materialele achizitionate de ei. Dupa ce a terminat o parte din lucrare a venit cu un deviz estimativ de 26000 lei fara a anunta in prealabil. Am dreptul sa ii cer copii de pe facturile care a achizitionat materialele intrucat preturile trecute de ei sunt exagerate? sau cum pot rezolva aceasta problema ?
Eu am venit cu argumentele, dar persoana de la audit sustine ca trebuia sa aleg tipul de procedura de la inceputul anului ca si cand eu trebuia sa stiu ca vom fi obligati sa luam anvelope de iarna si preturile o vor lua razna. La inceputul anului cand am intocmit PAAP ma incadram fara nici o problema in cei 15000 de euro drept pentru care am achizitionat prin cumparare direta, acum de cand cu legea cu anvelopele nu ma mai incadrez, Probabil ca persoana de la audit vrea sa merg cu anvelopele de vara.
cu siguranta de cei 3000 de euro nu voi lua prin cumparare directa dar ma interesa ce lege imi perimte sa schimb tipul de procedura in cursul anului. Multumesc inca o data !