avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 722 soluții astăzi
Forum Activitate usser123

Activitate usser123

Răspuns la discuția Chiosc cadastru
in cazul acesta mai are nevoie de aceste acte?
Răspuns la discuția Chiosc cadastru
Ma refer la o constructie provizorie, care este pusa pe niste BCA nu este fixata in sol.
Da ma refer la amplasare, certificat de urbanism si Autorizație de construcție!
Discuție Chiosc cadastru
Buna ziua,

Am o intrebare ref la un chiosc.
Aceste nu se afla in spatiul public, se afla in spatiul privat in chirie, mai are nevoie de cadastru?
Daca se poate va rog sa imi dati si un extras legislativ ceva.
Multumesc!
Răspuns la discuția Acte schimbare loc de munca
Decizie are, dar imi este greu sa cred ca ii va schimba CIM.
Răspuns la discuția Acte schimbare loc de munca
Ati spus dumneavoastra de modificarea actelor, in conditiile legii. Acum nu stiu cum ar putea sa faca asta. Daca ma puteti ajuta va rog sa imi spuneti
Răspuns la discuția Acte schimbare loc de munca
Va multumesc mult pentru raspunsuriel dvs.
Din cate stiu eu nu se mai da nimic pentru functionarii publici, nici un spor nimic. NU stiu in ce institutie lucrati dar eu am colaborat cu personalul unei primarii de la dezvoltare locala care se ocupau si de atragerea de fonduri. Ca sfat daca stiti sa realizati o documentatie pentru asa ceva, mai bine va deschideti o firma de consultanta sau va angajati la una.
Mult succes!
Răspuns la discuția Acte schimbare loc de munca
Si inca ceva nu exista mai multi manageri in respectiva firma, e unu si bun si are 7 asistenti manager, eu nu am intalnit niciodata asa ceva, dar cate bordeie atatea obiceie . Ideea e ca daca nu se afla dintr-un alt document poate lasa lucrurile sa treaca de la sine. Inteleg ca nu trebuie sa ma invatati sa ii invat pe altii la lucruri "necurate" daca pot sa spun asa, dar macar acum lucrurile sunt clarificate sau cel putin sper sa fie lamurita.
Multumesc mult pentru raspunsul dumneavoastra!
Răspuns la discuția Acte schimbare loc de munca
am inteles, am o cunostins careia i s-a cerut un fel de raport, banuiesc ca asta este cu adeverinta de venit ca i-a fost cerut de catre contabilitate. ideea e ca ea a scris ca a fost analist cumparari in cv si asta facea, cumparari de materii prime si materiale si fel si fel de chestii referitoare la furnizori. doar ca la firma la care a lucrat nu avea functia asta , avea functia de asistent manager ca toata gloata chiar daca faci achizitii chiar daca faci contabilitate e asistent manager. si toata lumea se gandeste, deh asistent manager = secretar, dar acolo de unde pleaca ea nu e asa, si na ii este ca poate nu mai vor sa semneze cu ea daca afla, sau daca ii cer anumite documente din care poate sa reiasa functia pe care a avut-o si o intreaga chestie pe tema asta.
Sper ca m-am facut catusi de cat inteleasa
Multumesc mult!
Buna ziua,
Va rog daca se poate sa imi spuneti ce acte imi pot cere/sau au dreptul sa imi ceara la noul loc de munca, de la fostul loc de munca.

Va multumesc!