avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 462 soluții astăzi
Forum Activitate nicaliliana

Activitate nicaliliana

Multumesc pentru raspuns...
Sunt medic, dar am și calificare de auditor, în baza căreia colaborez cu o firma de certificare sisteme, pentru certificarea numai a unățatilor medicale. De curând m-am organizat ca PFI, pe baza certificatului de libera practica (pentru medici). Pot desfășura activitatea de auditor pe acest PFI? (adică să închei contract de prestări servicii cu firma de certificare pe PFI?)
Nu, dar vreau sa ma organizez ca si cabinet medical individual in profilul specialitatii mele (epidemiologie), prin care sa inchei contracte cu un organism de certificare ca auditor pentru certificarea implementarii standardelor de calitate, de mediu sau securitate ocupationala in unitati sanitare- pentru care sunt calificata - daca se poate, daca nu - sa devin persoana fizica independenta, toate acestea in ideea ca as vrea sa nu mi se impoziteze atat de mult veniturile pe care le obtin ca si persoana fizica (cum prestez in acest moment), poate ma lamuriti si vis a vis de acest aspect, multumesc anticipat!
Multumesc mult pentru raspunsuri!
Multumesc! Dar cum conving contabilul institutiei ca distanta calculata de el nu este cea reala (de ex. pentru o deplasare pe ruta Craiova - Iasi el considera ca ruta cea mai scurta este de 504 km, ca asa "scrie" pe un site turistic, dar nu este asa; pe distante.ro cea mai scurta este 573km; unde mai pui faptul ca se calculeaza la 7,5%, iar pe vreme de iarna nu alegi ruta cea mai scurta, prin munti...