avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 498 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe profit Se poate desfasura activitatea de audit de certificare ...
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe profit

Se poate desfasura activitatea de audit de certificare in cadrul unui cabinet medical?

Sunt medic epidemiolog, dar si auditor in domeniul certificarii sistemului de management al calitatii in unitatile sanitare. Pentru activitatea de auditor am incheiat un contract de prestari serviciicu un organism de certificare ca si persoana fizica. Doresc sa infiintez un cabinet medical individual in specialitatea epidemiologie. Pot incheia contract intre cabinetul medical si un organism de certificare pentru a desfasura activitatea de auditor?
Cel mai recent răspuns: nicaliliana , utilizator 21:58, 21 Decembrie 2011
Acum va desfasurati activitatea ca CMI?
Nu, dar vreau sa ma organizez ca si cabinet medical individual in profilul specialitatii mele (epidemiologie), prin care sa inchei contracte cu un organism de certificare ca auditor pentru certificarea implementarii standardelor de calitate, de mediu sau securitate ocupationala in unitati sanitare- pentru care sunt calificata - daca se poate, daca nu - sa devin persoana fizica independenta, toate acestea in ideea ca as vrea sa nu mi se impoziteze atat de mult veniturile pe care le obtin ca si persoana fizica (cum prestez in acest moment), poate ma lamuriti si vis a vis de acest aspect, multumesc anticipat!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cabinet medical individual ContSters50047 ContSters50047 ce act normativ reglem desfiintarea unui cabinet medical individual - ce etape se parcurg ? probabil ca trb sa vand intai spatiul din patrimoniu , ... (vezi toată discuția)