Pe perioada 14.02.-21.02. un salariat a avut contractul suspendat, pe perioada efectuarii cercetarii disciplinare prealabile. Ieri 21.02. a primit ca sanctiune reducerea salariului de baza pe o durata de 3 luni cu 5%. Astazi, prima zi dupa incetarea suspendarii a venit cu demisia, fara respectarea preavizului. Intrebarea este: pot sa ii incetez astazi contractul de munca?
Perioada suspendarii am inregistrat-o in Revisal, mai trebuie sa transmit ceva (incetarea suspendarii)?
Multumesc pentru raspunsul prompt. Da, am inregistrat referat. Deci cu data de maine suspend CIM-ul domnului, trimit convocarea si asteptam sedinta.
Multumesc inca o data.
Astazi 13.02.2012 a fost surprins un angajat furand din marfa firmei, in timpul programului de munca. Si-a recunoscut fapta. Nu a fost anuntata politia. Furtul este prevazut ca fiind abatere disciplinara grava - in Regulamentul intern al firmei. Maine i se va trimite convocarea la sedinta pentru efectuarea cercetarii prealabile si pana la sedinta nu va mai veni la servici. Cu ce data inregistrez suspendarea CIM in Revisal (art. 52 alin. 1)? Cu data de maine?
V-am inteles si va multumesc inca o data. La fel gandesc si eu. Dar doream un raspuns de la o persoana avizata, din domeniu, pentru a inlatura ingrijorarea colegilor mei din firma cu privire la problema discutata. Cum nu am studii de specialitate in domeniu sunt nevoita sa caut raspunsuri de la "specialisti", care sa dea greutate si credibilitate judecatii mele.
Multumesc pentru raspuns. Stiam ca procedam ilegal. Caut insa o solutie, pentru ca am facut deja un transport la firma din acel "depozit". A fost o solutie de moment acel loc unde am tot adunat grinzile cumparate. Avem vreo posibilitate acum, ca sa nu dublam cantitatile datorita avizelor? Raul deja a fost facut.
Firma se ocupa cu achizitionarea de lemn vechi de la persoane fizice, pe baza de Borderou de achizitie. Pe moment, cumparam dintr-o zona a tarii aflata la mare distanta fata de sediul firmei. Cumparam o cantitate, completam Borderoul si transportam marfa pana in curtea unui localnic. Si tot asa pana cand avem o cantitate mare, pe care o transportam la sediul firmei. Mentionez ca nu avem vreun contract cu acel localnic in curtea caruia depozitam grinzile vechi. Intrebarea este: cum completam Avizele de insotire?
La primul transport, de la vanzator pana in curte (depozitul temporar), la furnizor apare numele vanzatorului, la cumparator, firma noastra. Dar la transportul inspre sediu, ce apare la numele furnizorului? Ma gandesc la faptul ca s-ar putea dubla cantitatile care intra in gestiune, la rubrica "cumparator" aparand tot firma. Ar trebui ca acel spatiu de depozitare sa-l inregistram ca punct de lucru?