avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 740 soluții astăzi
Forum Activitate Shpyn

Activitate Shpyn

Buna ziua,

Asociatia de proprietari, al carui membru sunt si eu, realizeaza venituri lunare in urma unui contract semnat cu Vodafone (gazduire antene pe terasa blocului).
Din cate stiu toti banii rezultati din acest contract sau orice alte venituri ale asociatiei ar trebui sa se duca in fondul de reparatii. Problema este ca desi acest asociatia are acest contract cu Vodafone de peste 5 ani administratorul mi-a spus ca nu exista niciun ban in fondul de reparatii si ca toti banii au fost cheltuiti pe diverse reparatii dar refuza sa-mi puna la dispozitie acte care sa dovedeasca cum au fost cheltuiti acesti bani.
Exista vreo lege in baza careia sa pot solicita accesul la aceste documente?

Va multumesc anticipat!
Listele de plata sunt intotdeauna semnate de 3 persoane: presedinte, cenzor si administrator. Problema este ca nu cred sa le verifice cenzorul ci doar le semneaza...iar toate calculele sunt facute (din cate am inteles de la d-na administrator) de catre presedintele asociatiei.
Din pacate nu am reusit sa iau legatura cu presedintele asociatiei deoarece m-am lovit de refuzul d-nei administrator de a-mi pune la dispozitie nr. de telefon al acestuia...
Nu stiu exact ce sa fac...sa fac o adresa catre asociatie si sa cer lamuriri vizavi de felul cum au fost calculate cotele de intretinere sau sa fac o adresa catre asociatie si sa solicit recalcularea cotelor de intretinere in conformitate cu legile si normele in vigoare? Ce ma sfatuiti? Din cate stiu, sunt obligati sa-mi raspunda intr-un interval de 7 zile.
Va multumesc anticipat pentru raspuns!
Buna ziua,

Am observat acum cateva luni ca administratorul gresea calculul pretului pentru apa rece si apa calda (mai exact afisa un pret de aproximativ 9,1 lei/mc pentru apa rece si de 5,10 lei/mc pentru apa calca). Dupa indelungi discutii si explicatii vizavi de modul de calcul al pretului pentru apa rece si apa calda greseala a fost remediata iar acum preturile afisate sunt cele corecte.

Problema este, si am observat-o ulterior celor mentionate mai sus, ca toate cotele de intretinere sunt calculate si raportate la nr. de locatari si nu respecta prevederile Normelor Metodologice de aplicare a Legii nr. 230/din 2007. Mai exact absolut toate cheltuielile sunt repartizate pe numarul de persoane si absolut nicio cheltuiala nu este repartizata pe cota-parte indiviza de proprietate.

Desi i-am adus la cunostiinta D-nei Administrator acest lucru refuza sa calculeze cotele de intretinere tinand cont de prevederile Normelor Metodologice de aplicare a Legii nr. 230/din 2007 si calculeaza in continuare cotele de intretinere raportandu-se doar la nr. de locatari.

Mentionez ca Presedintele Asociatiei de proprietari nu mai locuieste in imobil de mai bine de un an de zile si ocupa si functia de contabil in cadrul Asociatiei.

Ce pot face in acest caz si cui trebuie sa ma adresez pentru a aduce lucrurile pe un fagas normal?

Va multumesc anticipat pentru raspunsul dvs!