Buna ziua,
O sa fiu scurt si la obiect. Cineva a adus o jignire tatalui meu in particular ceea ce m-a suparat foarte tare. Eu as vrea sa umilesc/jignesc acea persoana prin dedicarea unei melodii intr-un spatiu public la care o sa fie prezente cateva sute de persoane. Acum eu as dori sa stiu care ar fi riscurile la care ma supun facand acest lucru.
Stiu ca e stupid, stiu ca nu trebuie sa fac asta dar o merita din plin si o sa i se intample.
Multumesc pentru sfat....am trimis si un mail asemanator catre opc Dolj in care am atasat toate actele doveditoare a ceea ce am spus mai sus. Cei de la magazin au spus ca o sa imi trimita telefonul reparat....ce ar trebui sa fac??? Sa primesc coletul sau nu ???
Am achizitionat un telefon online de la magazinul ...... acum 14 luni, in aceste 14 luni s-a defectat de 4 ori avand aceleasi probleme de fiecare data.
Ultima data adica in data de 26.01.2012 i-am anuntat pentru a 4-a reparatie.
A venit un curier a 2-a zi si a ridicat coletul cu telefonul. Nici pana astazi 13.02.2012 nu am primit inapoi telefonul. Din cate am citit in legea nr. 449/2003
actualizata prin O.U.G. nr. 174/2008 spune la Art. 11 pct.4. ca: Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun
inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele.
Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.
In cazul meu au trecut deja 19 zile calendaristice de cand am adus la cunostinta vanzatorului de lipsa de conformitate a produsului.
I-am contactat astazi 13.02.2012 si mi-au spus ca o sa imi trimita telefonul reparat....dar eu le-am transmis ca nu doresc acest lucru ci doresc conform
legii sa imi fie restituiti banii, ei afirmand ca nu se poate.
Am achizitionat acum 14 luni un telefon...in aceste 14 luni s-a defectat de 4 ori avand aceleasi probleme de fiecare data. A fost reparat de fiecare data la sevice-ul cu care magazinul are contract. As dori sa va intreb cate reparatii consecutive de acelasi tip...sau cate reparatii in perioada de 24 de luni de garantie pot face ei inainte sa imi inlocuiasca produsul cu unul nou sau sa imi restituie banii
sau daca asa ceva este posibil.