Am achizitionat un telefon online de la magazinul ...... acum 14 luni, in aceste 14 luni s-a defectat de 4 ori avand aceleasi probleme de fiecare data.
Ultima data adica in data de 26.01.2012 i-am anuntat pentru a 4-a reparatie.
A venit un curier a 2-a zi si a ridicat coletul cu telefonul. Nici pana astazi 13.02.2012 nu am primit inapoi telefonul. Din cate am citit in legea nr. 449/2003
actualizata prin O.U.G. nr. 174/2008 spune la Art. 11 pct.4. ca: Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun
inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele.
Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.
In cazul meu au trecut deja 19 zile calendaristice de cand am adus la cunostinta vanzatorului de lipsa de conformitate a produsului.
I-am contactat astazi 13.02.2012 si mi-au spus ca o sa imi trimita telefonul reparat....dar eu le-am transmis ca nu doresc acest lucru ci doresc conform
legii sa imi fie restituiti banii, ei afirmand ca nu se poate.
Le scrii o notificare la dresa firmei in care le soliciti contravaloarea telefonului si ceva daune .Le dai un termen si un loc unde sa se faca plata . Dupa 15 zile de la primirea notificarii, daca aceasta nu va avea efecte, ii chemi in judecata si soliciti acelasi lucru.
Multumesc pentru sfat....am trimis si un mail asemanator catre opc Dolj in care am atasat toate actele doveditoare a ceea ce am spus mai sus. Cei de la magazin au spus ca o sa imi trimita telefonul reparat....ce ar trebui sa fac??? Sa primesc coletul sau nu ???
Garantie telefon mobil
tdr-
Buna ziua,
am un telefon mobil(in garantie) care se tot strica
are trei reparatii
nu sunt sigur dar am inteles ca dupa 3 reparatii ai dreptul sa ceri banii ... (vezi toată discuția)