avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 871 soluții astăzi
Forum Activitate overbog

Activitate overbog

Pai bine bine, dar ei pot dovedi doar ca am beneficiat de servicii, nu pot dovedi ca eu m-am angajat sa platesc facturi.
Pot invoca, ca acele servicii mi-au fost promise gratuit...nu?
Ok multumesc, sa speram ca nu se va ajunge pana acolo....
Pai sunt la impozitul locuintei de unde am adresa pe buletin, la parinti.
Nu am primit hartie de la ei cu somatie, etc, doar instiintari cand mai venea cate una:D
Bunuri nu am pe numele meu, salariat sunt, insa sunt si student, daca vor decide sa faca poprire pe venituri, decid ei fara sa fiu si eu macar intrebat, poate vreau sa platesc si am uitat :P.
Firma la care lucrez este obligata sa imi traga din salariu si sa le dea lor suma respectiva ?
Buna,
Acum 1-2 ani, am facut un contract cu o firma de servicii internet, ideea e ca am sunat un reprezentan(subcontractor) de la firma respectiva, mi-a facut contractul(fara ca eu sa il semnez) apoi dupa 1 saptamana a venit, a instalat, a facut proces verbal de instalare si i-am dat o copie dupa buletin, mentionez ca procesul verbal de instalare l-am semnat.
Primele facturi le-am platit, apoi nu am mai platit o perioada ca nu aveam posibililtatea, ei au incetat sa mai furnizeze serviciile dar au facturat 1 luna in care nu am beneficiat de servicii, atunci m-am suparat si am renuntat la ei.
Intr-o perioada am vrut sa platesc facturile online, insa nu am reusit, cu toate ca am sunat o gramada la call center la ei, erau prea vechi si nu le recunostea softul online, atunci mi-am bagat picioarele si am renuntat la ideea de a mai plati.
In urma cu cateva luni m-au sunat sa imi spuna sa platesc, le-am confirmat ca o sa o fac(lucru care nu l-am mai facut), apoi m-au sunat din nou sa imi comunice ca daca nu platesc voi fi actionat in judecata...etc le-am zis ca ok, si gata